شبکه ایمن

انواع روش های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری – دانلود

واژه پشتیبانی به معنی حمایت بوده و در دنیای امروز که سبک مشاغل و کسب و کارها بیشتر اینترنتی شده، عبارت پشتیبانی آنلاین در کسب و کارهای مختلف بسیار به گوش می‌رسد. منظور از پشتیبانی آنلاین این است که سایت‌ها و کسب و کارهایی که اقدام به ارائه خدمات یا محصول به مشتریان می‌کنند، چنانچه در حین استفاده از محصول توسط مشتری مشکلی برای او به وجود بیاید، اقدام به ارائه مشاوره یا خدمات مختلف به مشتریان به صورت آنلاین به آنها ‌کنند. یک سری نرم افزارهای کمکی مثل انی دسک هم وجود دارد که از آنها برای پشتیبانی آنلاین می توانید استفاده کنید. برای دانلود این برنامه، روی لینک ” دانلود انی دسک” کلیک نموده و این برنامه را به صورت رایگان دانلود نمایید.

اگر دوست دارید انواع روش‌های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری را بشناسید و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

سیستم پشتیبانی آنلاین چیست؟

در سیستم پاسخ پشتیبانی آنلاین برای ارتباط با کاربران جهت پاسخگویی به سوالات آنها یا کمک رسانی از ‌روش های مختلفی مثل تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیام‌های اینترنتی، گفتگوی آنلاین و غیره بهره گرفته می‌شود. پس کاربران برای اینکه به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند به صورت آنلاین اقدام کرده و با دریافت پشتیبانی آنلاین می‌توانند مطالب مورد نظرشان را دریافت نمایند. امروزه از سیستم پشتیبانی آنلاین در اغلب وب سایت‌ها و مشاغل و کسب و کارهایی که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند بهره گرفته می‌شود.

انواع سیستم‌های پشتیبانی آنلاین

به طور کلی سیستم پشتیبانی آنلاین دارای سه نوع مختلف می‌باشد که هر یک دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشند. در ادامه این مدلها را برای شما معرفی می‌کنیم:

سیستم پشتیبانی آنلاین آموزشی

از سیستم پشتیبانی آنلاین آموزشی می‌توان جهت آموزش به کاربران استفاده کرد. در این سیستم، آموزش به کاربران با قرار دادن لینک‌های راهنمای تصویری آموزشی یا دیگر منابع آموزشی انجام می‌شود.

سیستم پشتیبانی آنلاین مستندات

در سیستم پشتیبانی آنلاین مستندات یک سری اسناد در قالب فایل‌های متنی که با یک موضوع خاص مرتبط هستند در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

سیستم پشتیبانی آنلاین کمکی

در سیستم پشتیبانی آنلاین کمکی مواردی که منجر به افزایش اطلاعات کاربران نسبت به یک موضوع خاص می‌شود در اختیار انها قرار میگیرد. بنابراین کاربران برای آنکه اطلاعات خود در رابطه با یک موضوع خاص را افزایش دهند می‌توانند از این نوع سیستم پشتیبانی کمک بگیرند. مثلاً برای اطلاع از امکانات موجود بر روی سیستم می‌توانید از این سیستم پشتیبانی استفاده کنید. انی دسک را می توان یکی از بهترین سیستم های پشتیبانی آنلاین کمکی معرفی نمود. شما می توانید از طریق لینک ” دانلود انی دسک برای اندروید ” برای دانلود ورژن اندرویدی این برنامه اقدام کنید.

مزایای سیستم پشتیبانی آنلاین

سیستم پشتیبانی آنلاین مزایای بسیار زیادی را برای کاربران در بر دارد که در ادامه به برخی از این مزایای مهم اشاره خواهیم نمود:

  • مشاغل و کسب و کارهایی که دارای سیستم پشتیبانی آنلاین هستند در بین مشتریان محبوب‌تر می‌باشند و استفاده از این سیستم می‌تواند منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان از مجموعه شما شده و آنها را به مشتری وفادار شما تبدیل کند.
  • با استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین کاربران می‌توانند در حین خرید محصول، اقدام به برقراری ارتباط با شما نموده و با دریافت راهنمایی‌های دقیق و درست از سوی شما، محصولی مناسب با نیاز خود خریداری نمایند. بنابراین اگر شما بتوانید با استفاده از این سیستم به درستی مشتریانتان را راهنمایی کنید، نرخ تبدیل مراجعه کننده به مشتری در مجموعه شما افزایش پیدا می‌کند و این موضوع سبب افزایش سود و درآمد شما خواهد شد.
  • بزرگترین شرکت‌های خدماتی عنوان کرده‌اند که یکی از رموز اصلی موفقیت آنها در حوزه شغلیشان، استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین بوده است. چرا که بهتر می‌توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و در طول این ارتباطات، تعاملی دوجانبه بین مشتری و کارفرما انجام می‌شود و مشتری ترغیب به دریافت خدمات از مجموعه آنها خواهد شد.
  • وب سایت‌هایی که دارای سیستم پشتیبانی آنلاین هستند ارتباط بهتری را می‌توانند با کاربران برقرار نمایند. کاربرانی که در خصوص هر موضوعی با مشکل یا ابهام مواجه هستند، به راحتی می‌توانند با واحد مربوطه ارتباط برقرار نمایند و مشکلات و ابهامات خود را با آنها در میان بگذارند تا به بهترین پاسخ برسند.
  • اگر می‌خواهید به صورت همزمان با چند کاربر مختلف ارتباط برقرار کنید و برای انجام این کار تمایل به داشتن چند مرکز تماس ندارید، استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین می‌تواند به شما کمک شایانی کند. علاوه بر این هر مشاور می‌تواند اقدام به برقراری ارتباط با چند کاربر مختلف نماید و سوالات ابهامات آنها را پاسخ دهد. در نتیجه نیاز به استخدام نیروی جدید برای پشتیبانی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و هزینه‌های شما می‌تواند کاهش چشمگیری پیدا کند.

با استفاده از برنامه های کنترل از راه دور مثل انی دسک، می توانید از راه دور به سیستم کاربران متصل شوید و مشکلات انها را حل کنید. راستی برای رفع ارور لایسنس در نرم افزار انی دسک می توانید مقاله ” حل مشکل ارور لایسنس انی دسک ” را مطالعه نمایید.

جمع ‌بندی

در این مقاله سعی کردیم انواع روش‌های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری را به شما توضیح دهیم تا با به کارگیری یکی از این روش‌ها موجب بهبود ارتباط خود با مشتریان شده و کسب و کار خود را رونق و توسعه بیشتری ببخشید. به طور کلی اگر می‌خواهید ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید و تعاملاتی سازنده با آنها داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از روش‌های پشتیبانی آنلاین را در مجموعه خود راه‌اندازی نمایید. استفاده از این روش‌ها نه تنها منجر به کاهش هزینه‌های جانبی شما می‌شود، بلکه با افزایش رضایت و اعتماد مشتریان موجب افزایش سود و درآمد شما نیز خواهد شد. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از سیستم‌های پشتیبان پشتیبانی آنلاین کامپیوتری دریافت کنید پیشنهاد می‌کنیم این سیستم‌ها را به صورت ۲۴ ساعته طراحی و اجرا نمایید.

نظر شما در رابطه با با پشتیبانی آنلاین کامپیوتری چیست؟ آیا شما هم تجربه استفاده از یکی از روش‌های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام یک از روش‌های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری می‌تواند نتایج بهتری در بر داشته باشد؟ با در میان گذاشتن نظرات و تجربیات خود در بخش کامنت می‌توانید به کاربران کمک کنید تا بهترین روش پشتیبانی آنلاین کامپیوتری را شناسایی کنند و با به کارگیری آن، به گسترش و توسعه کسب و کارشان کمک نمایند.

اگر سوالی درباره هر یک از روش های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید. کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ می دهند و ابهامات شما را برطرف خواهند کرد.

آلت تصاویر:

  1. انواع روش های پشتیبانی آنلاین کامپیوتری – کمک کامپیوتر تلفنی
  2. انواع سیستم‌های پشتیبانی آنلاین – کمک کامپیوتری آنلاین
  3. مزایای سیستم پشتیبانی آنلاین – ارتباط با کارشناسان کامپیوتری

دیدگاهتان را بنویسید