شبکه ایمن

گروه طراحی سایت آترین

.مدیریت مشتریان کاری وقت گیر است و در موارد بسیاری حساب آن از دستم در میرود

آیا میدانید در یک سایت میتوانید آمار دقیق تعداد کاربران، میزان حضور آن ها در سایت، مشخصات و ویژگی های آن ها را ذخیره کرد؟ و میان کاربران نظرسنجی راه انداخت!

در واقع شما میتوانید اطلاعات دقیقی در مورد مشتریان خود داشته باشید، شما خواهید دانست چه تعداد مشتری از چه طریقی با شما آشنا شده اند و برای هر کدام چه میزان سرمایه گذاری کرده اید و چه میزان بازگشت سرمایه داشته اید.

.میخواهم به افراد بیشتری خدمات ارائه کنم / محصولاتم را بفروشم

کاربری میگفت کسب و کار من بسیار رونق دارد، اما به دلیل سود پایین، میزان درآمد، مرا راضی نمیکند

چه طور است راهی پیدا کنید تا میزان فروش خود را به دو برابر یا بیشتر برسانید. با این کار همچنان که سود شما پایین است اما افزایش فروش، درآمد شما را به صورت تصاعدی بالا میبرد.

در ایران هفتادو خورده ای جمعیت داریم که از این رقم 56 میلیون نفر از کاربران اینترنت هستند. از این جمعیت حدود 39 میلیون نفر دارای تلفن همراه هوشمند هستند و 20 میلیون نفر در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند. وبسایت های مشهور ایرانی نیز رقم های جالبی از تعداد کاربران خود ارائه داده اند که به طور رسمی نیز منتشر شده است. مثلا کافه بازار چیزی در حدود 38 میلیون نفر کاربر دارد. آپارات 30 میلیون، دی جی کالا 20، دیوار 13 و بادصبا (تقویم اذان گو) 8 میلیون نفر! آیا این چند وبسایت مشهور کار خارق العاده ای انجام میدهد که دیگران قادر انجام آن نیستند؟ چه خدمات خاصی به کاربران ارائه میکنند؟

حال بیاییم این آمار را در خدمت کسب و کار خود درآوریم. شما در بهترین حالت به چه میزان مشتری در سطح شهر یا کشور دسترسی دارید؟ این رقم با وجود یک سایت چقد است؟

اگر کسب و کار بزرگی داشته باشید به این فکر کرده اید که طراحی سایت در اصفهان تبلیغات در تلویزیون یا رادیو جامعه آماری بالایی را متوجه خود میکند. جالب است بندانید در سال 97 آمار فعالان شبکه های اجتماعی (فقط تلگرام) از میزان بینندگان تلویزیون پیشی گرفته است. حتی اگر این آمار را در نظر نگیریم، آیا نرخ هر ثانیه تبلیغات در تلویزیون را با بهینه سازی وبسایت (منظور از بهینه سازی ، نمایش سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل با یک کلمه کلیدی خاص است. مثل خرید موبایل) مقایسه کرده اید؟

.کار هایم کند پیش میرود و روند آن ها فرسایشی شده است.

سفارش یک محصول چقد از وقت شما را میگیرد؟ چقد برای شما هزینه دارد؟

تا به حال به مشتریان سرسختی برخوردید که ناچار به ارائه تخفیف شوید؟

یک طراحی سایت حرفه ای در اصفهان میتواند سفارش شما را آنگونه که شما تعیین میکنید ثبت کند. هر زمان که شما میخواهید تخفیف ارائه کند و هر زمان که میخواهید آن را حذف کند. روند کار هارا سرعت ببخشد و شما را از درگیری ها حاشیه ای دور کند. کار های روزانه ای هستند که تنها زمان شما را میگیرند اما در جهت پیشرفت کسب و کارتان نیستند. بگذارید این کار ها را یک دستیار سریع و هوشمند به طور رایکان انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید