شبکه ایمن

همه چیز درباره هدایای تبلیغاتی نوروزی

در ماه‌های پایانی سال، تمام صاحبان مشاغل و کسب و کارها به‌دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی نوروزی هستند و بسته به نوع و شکل کسب‌و‌کار و جامعه هدف، هدایای چون ست مدیریتی تبلیغاتی، سررسید، تقویم رومیزی تبلیغاتی، فلاسک، فلش مموری و… پذیرش می‌شوند. مزیت هدایای تبلیغاتی در این است که به‌صورت مستمر در حال تبلیغ فعالیت شما هستند! به عنوان مثال، فلاسک تبلیغاتی را در نظر بگیرید که تمام مدت روز، در دفتر کار قرار دارد و لوگو یا اسم کسب و کار حک یا چاپ شده روی بدنه خود را به تمام مراجعه کنندگان و ارباب رجوع نشان می‌دهد و آن را تبلیغ می‌کند.

سررسید یا تقویم رومیزی؟

سررسید‌های تبلیغاتی اغلب قیمت بالاتری نسبت به تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی دارند و ظاهر شکیل و زیباتری هم دارند. به همین خاطر، مخاطب سررسیدها، غالباً مدیران و معاونان هستند. البته سررسید ارزان قیمت هم قابل سفارش است و می‌توان برای هدیه به کارمندان، اساتید، وکلا، بازاریان و… سفارش داد. تفاوت سررسید‌های تبلیغاتی در ابعاد واندازه و کیفیت برگه‌های آن است. سررسید‌های گران قیمت، غالبا بزرگتر هستند و طراحی و جلد زرق‌وبرق‌‌ دار‌ تری دارند. علاوه بر این، مشتری می‌تواند علاوه بر سررسید ویژه مدیران، کیف کلاسوری چرم یا یک کیف پالتویی تبلیغاتی نیز سفارش دهد تا به‌صورت ست تبلیغاتی، به مدیران هدیه داده شود.

برخلاف سررسید، تقویم های رومیزی قیمت مناسب‌تر و جامعه هدف بزرگتری دارند. مزیت تقویم رومیزی تبلیغاتی در این است که روی میز کار و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. به همین خاطر، وظیفه معرفی کسب و کار و تبلیغ را به نحو احسن انجام می‌دهد. قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی بسته به کیفیت ورق، نوع چاپ، ابعاد و اندازه و… متفاوت است و متناسب با سلیقه و پرداختی مشتری از تقویم رومیزی ارزان قیمت تا تقویم‌های تبلیغاتی رومیزی لوکس و گران قیمت قابل سفارش هستند.

نمونه ای از ست سررسید تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی نوروزی

اگرچه بهترین هدیه تبلیغاتی نوروزی برای هر حرفه و کسب و کار متفاوت است اما برخی ویژگی‌ها و عوامل تعیین کننده برای معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی وجود دارد که در ادامه به تشریح برخی از آنها می‌پردازیم.

کسب و کار: یکی از عوامل مهم، نوع کسب و کار است و به همین خاطر، بهترین تبلیغ، تبلیغی است که متناسب با حرفه شما باشد. به‌عنوان مثال، اگر در حوزه تولید یا واردات قطعات یدکی خودرو فعال هستید، بهترین هدیه برای شما، تی شرت تبلیغاتی یا کلاه تبلیغاتی است.

مبلغ پرداختی: یکی از مزایای هدایای تبلیغاتی، بازه قیمتی متنوع آنهاست و مشتریان می‌توانند با هر میزان پرداختی، یک نوع از این هدایا را ثبت سفارش و خریداری کنند. خودکار تبلیغاتی ارزانترین نوع تبلیغات است و با کمترین هزینه، می‌توان از مزایای این هدیه بهره برد.

جامعه هدف: بهترین هدیه تبلیغاتی رابطه­ مستقیمی با جامعه هدف دارد و باید قبل از سفارش هدیه، درک کاملی از جامعه هدف داشته باشیم و بدانیم چه چیزی می­تواند مخاطب ما را ترغیب به استفاده مستمر از هدیه ما کند. به عنوان مثال، خودنویس تبلیغاتی گزینه مناسبی برای جامعه هدف ورزشکار نیست و شاید در طول یک سال فقط یکبار از آن استفاده کند! بهترین هدیه برای تبلیغ در یک جامعه ورزشی، فلاسک تبلیغاتی است.

تعداد هدیه مورد نیاز: به دلیل گران قیمت بودن برخی از هدایای تبلیغاتی نظیر ست مدیریتی، پاوربانک­ها، فلش مموری­ها و… این دسته از هدایا مناسب موسسات و افرادی است که قصد سفارش تعداد محدودی از این نوع هدایا دارند. به بیان دیگر، اگر جامعه هدف گسترده­ای دارید یا مایل هستید به تعداد فراوانی هدیه تبلیغاتی سفارش دهید و هزینه و مبلغ زیادی هم پرداخت نکنید، توصیه ما هدایای ارزان قیمتی همچون شارژر فندکی تبلیغاتی، تقویم ، خودکار تبلیغاتی و… است.

در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که موضوعات زیادی در تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی دخیل هستند و اگر رعایت نشوند، کارایی لازم و نفع حداکثری را نخواهند داشت. به عنوان نمونه، رنگ هدیه و رنگ برند چاپ شده روی محصول اهمیت فوق­العاده­ای دارد و باید متناسب با چامعه هدف باشد. به عنوان مثال، اگر سر رسیدی برای هدایای تبلیغاتی نوروزی سفارش می­دهید و جامعه هدف شما روسا یا معاونان است، لازم است از رنگ­های سنگین و رسمی در طراحی استفاده شود. در سویی دیگر، اگر هدایای سفارشی شما برای قشر دانشجو یا ورزشکاران است، می­توانید رنگ­های سرزنده و شادی را سفارش دهید.

از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه هدایای تبلیغاتی، پیشکش گیفت است. این شرکت وارد کننده و تولید کننده هدایای تبلیغاتی است. برای دیدن محصولات شرکت پیشکش به سایت این شرکت مراجعه فرمایید و یا با شماره 02188308440 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید