شبکه ایمن

افزایش فروش با سئو

با توجه به پیشرفت‌هایی که تا به امروز گوگل داشته است الگوریتم‌های بسیار هوشمندتری نیز به این موتور جست و جو اضافه شده است که این امکان را به افراد نمی‌دهد که جایگاه بهتری در نتایج به سادگی به دست آورند. امروزه برای آن که شما بتوانید جایگاه بالاتری را در گوگل داشته باشید و افزایش فروش با سئو سایت را تجربه کنید نیازمند به کمک خواهید بود. یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار به وجود آمده است این است که سئو چگونه به افزایش فروش کمک می‌کند؟ بدون شک شما با کمک آی تی مهر می‌توانید افزایش فروش بی نظیری با سئو داشته باشید.

چگونه با سئو فروش خود را افزایش دهیم؟

حال که متوجه این امر شده‌اید که فروش با استفاده از سئو سایت کار نشدنی نیست در ادامه شما را با برخی از راه حل‌های افزایش فروش با استفاده از سئو آشنا خواهیم کرد. برای آن که شما بتوانید فروش بیشتری داشته باشید در هنگام طراحی سایت ارزان بهتر است به سئو اهمیت ویژه‌ای دهید.

  • مشخص کردن هدف معین

بهتر است در هنگام طراحی سایت ارزان هدف اصلی خود را تعیین کنید و سپس می‌توانید به سراغ سئو بروید. بسیاری از سایت‌ها تنها با استفاده از ترافیک ارگانیک به هدف خود رسیده‌اند، این در حالی است که عده‌ای نیز نیازمند به کسب رتبه بالاتر در الگوریتم گوگل هستند. امروزه سایت‌هایی که در گوگل راه اندازی می‌شوند تنها هدف افزایش فروش دارند، برای این امر در مرحله اول بهتر است هدف خود را تعیین کنید تا بتوانید استراتژی مناسبی برای سئو سایت خود به کار ببرید.

  • انتخاب کلمات کلیدی صحیح

قبل از آن که شما از سئو استفاده کنید بهتر است بدانید که از چه کلماتی در صفحه اول می‌خواهید استفاده کنید؟ شما باید بدانید که مخاطبین شما کدام‌اند؟ نیاز آن‌ها چیست؟ بعد از پاسخ به این سؤالات می‌توانید بهترین عبارت‌ها را در صفحه خود قرار دهید و این امر به شما امکان ایجاد ترافیک بیشتر را می‌دهد. ابزارهای سئو به شما این امکان را می‌دهند که شما بتوانید سختی هر عبارت و تعداد جست و جو را بیابید. برای آن که شما بتوانید افزایش فروش داشته باشید بهتر است کلمات کلیدی خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

  • محتوای با کیفیت تولید کنید

به این نکته توجه داشته باشید که کلمات کلیدی شما بدون داشتن یک محتوای مناسب با کیفیت هیچ ارزشی نخواهند داشت. در حقیقت کلمات کلیدی شما بدون داشتن یک محتوا مانند سالاد مخلوط کلمات خواهند بود. لازم به ذکر است محتواهای شما تنها وسیله‌ای برای نشان دادن کلمات کلیدی نمی‌باشند، بلکه یک ابزار ارزشمند هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازدید کننده به دست آورید و آن‌ها را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید.

محتواها محصولات ارزشمندی هستند که شما به مشتری‌های خود ارائه دهید. محتواهایی که شما ارائه می‌دهید یک منبع قابل اشتراک می‌باشد که شما را به مخاطب‌های جدید و بیشتر معرفی می‌کند. اما ممکن است این سؤال برای شما به وجود آورد که محتوا چگونه به افزایش فروش شما کمک می‌کند؟ شما می‌توانید با کارشناسان ما در آی تی مهر تماس حاصل کنید و با مشاورین آن‌ها به بهترین جایگاه برسید.

  • به سمت سئو موبایل فرندلی و سئو لوکال بروید

دو تغییر اساسی که در سال‌های گذشته برای سئو سایت به وجود آمده است مربوط به محتواهای لوکال و موبایل هستند. این دو از عناصری هستند که در دست به دست هم عمل می‌کنند. می‌دانیم که امروزه افراد بیشتری نسبت به گذشته از تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند و در آن برای جست و جوی درباره کسب و کارها، محصولات مختلف، فروشگاه و… می‌پردازند. SEO local روز به روز در حال افزایش می‌باشد. زیرا 30 درصد از جست و جوها امروزه با استفاده از تلفن همراه و بر مبنای هدف loval در حال انجام شدن می‌باشد. آی تی مهر به شما برای داشتن یک سایت ایده آل و بهتر کمک خواهد کرد.

  • سئو داخلی (On-Page SEO)

دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند اهمیت سئو را برای شما بیان کند. در نتیجه در صورتی که شما قصد دارید به سراغ طراحی سایت ارزان بروید بهتر است در اولین مرحله به سئو اهمیت ویژه‌ای بدهید. بهتر است به تکنیک‌های سئو on page توجه لازمه را داشته باشید. برخی از اصلی‌ترین دلایلی که سئو می‌تواند باعث فروش بیشتر شما شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • on page سایت شما را کاربرپسندتر از قبل می‌کند، این امر این امکان را به سایت می‌دهد که موتورهای جست و جو به راحتی ایندکس کنند
  • رتبه بالاتری در خصوص جست و جو به دست خواهید آورد. این امر در بهینه سازی عناصر مهمی اعم از بخش دیدار کمک می‌کند
  • بک‌لینک backlink و تأثیر آن بر سئو سایت

از دیگر راه حل‌هایی که شما می‌توانید برای افزایش فروش از آن استفاده کنید، استفاده از بک‌لینک‌ها می‌باشد. به زبان ساده‌تر سایت شما باید در محتواهایی که تولید کرده است به دیگر سایت‌ها نیز اشاره کنند. به عنوان مثال بهتر است در محتوایی که تولید کرده‌اید به حالت لینک در آمده باشد که خواننده متن به راحتی با کلیک کردن بر روی آن بتواند به سایت هدف وارد شود. در حقیقت شما نمی‌توانید طراحی سایت ارزان را انجام دهید اما برای معرفی آن کاری انجام ندهید! بک‌لینک‌های با کیفیتی که در رپرتاژ گذاشته شوند به راحتی می‌توانند باعث افزایش فروش شما شوند و مخاطبین بیشتری را به شما اضافه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید