شبکه ایمن

چرا طراحی وبسیات در بابلسر مهم هست؟

سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز، قصد داریم در این مطلب به ارائه این موضوع بپردازیم که چرا یک کسب و کار باید در شهر بابلسر وبوبسیات داشته باشد و اهمیت طراحی سایت در بابلسر در چیست؟!

مزیت داشتن وبوبسیات

همانطور که در بالا هم گفته شد کسب و کار های زیادی در طول دوره کرونا ورشکست شدند فقط به خاطر اینکه تغییر رویه نداده بودند.

شاید در سال های قبل می شد اینطور گفت که داشتن وبوبسیات یک آپشن جذاب و باکلاس به حساب میامد ولی حالا اینگونه نیست…

بشر امروز دوست دارد راحت زندگی کند، راحت پیدا کند و راحت انتخاب کند…

خودتان را در نظر بگیرید، روزی چند بار برای موارد مختلف در اینترنت جستوجو می کنید؟

بیایید باهم به این سوال جواب دهیم؟؟؟ تا به حال چند بار خرید اینترنتی انجام داده اید؟

می بینید؟ حالا که توجه می کنید می فهمید که تا چه حد به اینترنت وابسته اید و تا چه حد از امکانات این بستر هستفاده می کنید…خب حالا چرا خودتان یکی از صاحبان آن وبوبسیات هایی نباشید که مردم از آن خرید می کنند و از مطالب آن هستفاده می کنند؟

طبق نطر سنجی که ما در لینکداین انجام دادیم بالای ۵۰ درصد مردم خرید های خود را اینترنتی انجام می دهند…این درضمن در نظر بگیرید که در بعضی از اصناف و اقشار این عدد تا ۷۰ درصد هم ممکن هست برسد(البته که تا به امروز).

اینجا باید بگوییم که یک دهستان برایتان آوردیم که متوجه موضوع شوید…

فرض کنید آقا حمید یک مغازه کفش فروشی دارد، او در سال های قبل به طور میانگین ماهانه ۳۰ میلیون تومان فروش از مغازه اش داشت.

خب حال بیایید در نظر بگیرید با توجه اعداد و ارقامی که در بالا به آن اشاره کردیم، در زمان حاضر که پنجاه درصد از مشتریان آقا حمید خریدشان را اینترنتی انجام می دهند چقدر از درامد ایشان کم میشود…

خب خیلی راحت هست گفتن این موضوع…تقریبا فروشش به نصف میرسد یعنی ۱۵ میلیون در ماه فروشش کم می شود

خب پس می بینیم که تا چه حد این مسئله حیاتی و مهم هست و اهمیت ندادن به آن تا چه حد به ما ضرر می رساند.

اگر آقا حمید درآمد یک ماهش را روی توسعه کسب و کارآنلاینش سرمایه گذاری می کرد،خودتان حساب کنید که در ازای آن چه مبلغی سود می کرد.

 

خب برای اینکه این موضوع را برای شما روشن کنیم باید توضیحاتی در به شما ارئه دهیم که دعوت میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به نقل از وب سنتر، داشتن یک وبوبسیات در سالهای اخیر از یک مزیت و آپشن جذاب به یک اجبار و امر حیاتی برای کسب و کار ها تبدیل شده.

مردم دیگر دوست دارن خرید های خود را در منزل انجام دهند و کمتر به بیرون بروند تا در شلوغی قرار بگیرند.

این تغییر سبک زندگی مردم برای بعضی از کسب و کار ها مفید واقع شد… چه کسب و کارهایی؟؟!

آنهایی که شعبه آنلاین دفتر کار خود را راه‌اندازی کردند. اگر شما هم برای خود یک وبوبسیات داشته باشید می‌توانید به بسیاری از افرادی که خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند دسترسی داشته باشید و این می‌تواند یک مزیت بزرگ برای شما باشد.

همچنین باید این را هم بدانید که یک وبوبسیات شناسنامه آنلاین شما هم هست. دیگران می‌توانند به آن رجوع کنند و از سابقه شما مطلع شوند، درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و بیشتر طرفدار شما و برندتان شوند.

ما سعی کردیم خیلی کوتاه به اهمیت داشتن وبوبسیات برای کسب و کار ها بپردازیم، ولی اگر شما مایلید به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید می‌توانید با مراجعه به وبوبسیات وب سنتر به این اطلاعات برسید.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید و ما را خوشحال خواهید کرد که اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را برای دیگر دوستان خود نیز بفرستید.

منبع: طراحی وبسیات در بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید