شبکه ایمن

نگاهی بر تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو و بهترین راه های تاثیر گذاری آن

حتما اگر سئوکار باشید یا با سئو کار کرده باشید می دانید که چقدر بک لینک ها در سئو مهم است. اصلا نمی شود که جایی بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو بشود و بحث بک لینک به میان نیاید. اما آیا همه بک لینک سازی ها موثر هستند و به سئو سایت ما کمک می کنند؟ نه تنها جواب این سوال “خیر” است بلکه گاهی بعضی از بک لینک ها می توانند برای سایت ما مخرب هم باشند و رتبه سایت را پایین بیاورند. اما جدا از همه اینا تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را به هیچ عنوان نمی شود انکار کرد. شما اگر یک رپورتاژ خوب بنویسید و مواردی که می گوییم را رعایت کنید، امکان ندارد که نتیجه خوبی دریافت نکنید.پس با ما همراه باشید.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

C

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو

C

در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

C

چگونه با نوشتن رپورتاژ خوب تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را بالا ببریم؟

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

همانطور که به شما گفتیم در هر صورت تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را نمی شود انکار کرد. اما آیا از بین انواع بک لینک ها رپورتاژ آگهی مناسب ترین انتخاب است؟ می توان گفت به دلایل مختلف، در کشور ما حداقل از بین انوع بک لینک ها اگر شما رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید، مسلما جواب بهتری خواهید گرفت. دلیل این موضوع هم این است که سایت های خبری ایرانی، معمولا اعتبار بیشتری در نظر موتور های جست و جو به نسبت دیگر سایت های ایرانی دارند. به همین خاطر هم هستش که نسبت به دیگر انواع بک لینک ها، رپورتاژ آگهی هم روش امن تری برای سئو سایت محسوب می شود، هم اینکه حداقل مطمئن هستیم که تاثیر آن ثابت شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

رپورتاژ آگهی معمولا هزینه مناسبی دارد و به همین دلیل هم هستش که هم برای کسب و کار های بزرگ مناسب است و هم می تواند به کمک کسب و کار های کوچک بیاید. خیلی از کسب و کار های کوچک هستند که می توانند فقط با چند رپورتاژ آگهی در سایت های خبری مختلف، فروش خودشان را از این رو به آن رو کنند و همه چیز برایشان در طی مدت زمان خاصی تغییر کند. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که “تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو” فقط با نوشتن آن و فرستادن به سایت های خبری خودش را نشان نمی دهد. به علاوه اینکه شما باید فاکتور های مختلف سئو داخلی و تکنیکال را نیز رعایت کنید، نوشتن یک رپورتاژ خوب هم نکات قابل توجه خودش را دارد که باید به آن ها توجه کنید.

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو

در ادامه با 5 مورد از مزایا رپورتاژ آگهی آشنا می شویم

در دنیای امروز شما می توانید شاهد پیشرفت های بی شماری در صنعت تبلیغات باشید. با توجه به اینکه اینترنت در حال حاضر در دسترس همه مردم قرار دارد، تبلیغات هم دیگر دچار تحول بسیار بزرگی شده است و ابزار های آنلاین، به تبلیغات موثر تر برند ها و کسب و کار ها کمک بسیاری کرده اند. رپرتاژ آگهی هم یکی از این نوع تبلیغات محسوب می شود که جدیدا بازار آن خیلی داغ تر از قبل شده است. البته بیش از اینکه اینجا بخواهیم درباره بعد تبلیغاتی آن صحبت کنیم، می خواهیم اثر غیر مستقیم آن بر دیده شدن کسب و کار را بیشتر زیر ذره بین ببریم. در واقع قصد ما بیشتر مشاهده تاثیر رپورتاژ بر سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو غیر قابل انکار است اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد؟ اصلا تا به حال شده به این فکر کنید که چرا باید یک کسب و کار به یک سایت خبری مطلبی برای انتشار بدهد و تنها کاری که در آن مطلب برای تبلیغ خود انجام می دهد، قرار دادن لینک صفحات سایتش است؟ اگر یک سئو کار باشید که مسلما جواب را می دانید اما اگر تا به حال با سئو کار نکرده اید، اجازه بدهید که شما را بیشتر با این مزایا آشنا کنیم که اگر شکی هم درباره این نوع از محتوا دارید، کاملا برطرف شود.

کسب و کار شما به واسطه رپورتاژ آگهی بیشتر دیده می شود

سایت های خبری جزو پر بازدید ترین سایت ها به شمار می روند. روزانه چندین هزار نفر برای با خبر شدن از مسائل روز دنیا به این سایت ها سر می زنند. پس بدیهی است که فقط موضوع تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو نیست، مخاطبان مستقیما می توانند از طریق رپورتاژ آگهی شما وارد سایتتان بشوند و با دیدن مطالب سایت شما حتی ممکن است تبدیل به مشتری وفادار شما نیز بشوند. البته این موضوع کاملا دیگر بستگی به محتوای سایتتان دارد که بدیهی است باید به بهترین نحو تدوین شده باشد.

رپورتاژ آگهی برای همه مناسب است

مهم نیست که شما یک کسب و کار کوچک باشید یا یک کسب و کار بزرگ. رپورتاژ آگهی برای همگان مناسب است و تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو در تمامی سایت ها جواب می دهد. حتی مهم نیست که کسب و کار شما از نوع B2B (کسب و کار به کسب و کار) باشد یا B2C (کسب و کار به مشتری)، مهم این است که شما می توانید از این روش قدرتمند تبلیغاتی استفاده کنید و به علاوه دیده شدن، مشتریان خودتان را هم پیدا کنید.

برند سازی

یکی از مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی برای شما برندسازی است. تصور کنید که یک پایگاه خبری بسیار معتبر یک مطلب درباره کسب و کار شما دارد که میلیون ها نفر ممکن است آن را مشاهده کنند و از طریق آن مشتری کسب و کار شما شوند یا حداقل شما را بشناسند. این موضوع می تواند خیلی به برندسازی کسب و کار شما کمک بکند.

هزینه کم و تاثیر بالا

دیگر نیازی نیست که هزینه های بسیار بالا و گزافی را برای تبلیغاتتان متحمل شوید. با یک هزینه مناسب شما می توانید بهترین بازخورد را دریافت کنید. حتی از این بابت هم خیالتان راحت است که محتوای رپورتاژ را خودتان آماده می کنید و مستقیما در جذابیت تبلیغ کسب و کارتان دخیل هستید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

در آخر هم می رسیم به مهمترین تاثیر و دلیل نگارش این مقاله که تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو می باشد. شما می توانید کلمه های کلیدی کسب و کارتان را در مطلب خودتان بگنجانید و به صفحه های مربوطه سایتتان لینک دهید. اینگونه شما دارید از اعتبار سایتی که در آن رپورتاژتان را منتشر کرده اید قرض می گیرید و به اعتبار سایت خودتان اضافه می کنید تا قدرت دامنه خود را بالا تر ببرید. همین موضوع می تواند باعث شود که موتور های جست و جو قانع شوند که باید رتبه بهتری را به سایت شما بدهند.

نکات قابل توجه رپورتاژ آگهی

در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رپورتاژ آگهی از آن دسته موارد تبلیغاتی است که کمی شکل حرفه ای تری به نسبت دیگر تبلیغات دارد. اینطور نیست که همه بتوانند یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسند و مطمئن هم باشند که تاثیر خودش را می گذارد. تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو زمانی خودش را نشان می دهد که یکسری نکات در آن رعایت بشود و این رپورتاژ به نحو احسن نوشته شود. این نکات را با همدیگر بررسی خواهیم کرد:

ساختار بهینه رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی باید ساختار یافته باشد و به بهترین نحو ممکن نوشته شود. این رپورتاژ غلط املایی و نگارشی نباید داشته باشد و باید تصور کنید که صرفا یک صفحه از سایت شماست که داخل سایت دیگری قرار گرفته است. پس مسلما اگر به این موضوع فکر کنید روی تک تک موارد رپورتاژتان حساسیت لازم را به خرج خواهید داد. یادتان هم نرود که رپورتاژ شما باید کال تو اکشن داشته باشد. یعنی از مخاطب بخواهید که کاری انجام دهد یا وارد بخشی از سایتتان شود که این موضوع به صفحه شما اعتبار بیشتری دهد.

از کپی پرهیز کنید

ارزش یک رپورتاژ آگهی به این است که منحصر به فرد باشد و فقط نماینده کسب و کار شما باشد. پس هرگز رپورتاژتان را شبیه به دیگر رپورتاژ ها یا مقالات ننویسید. این موضوع را هم مطمئن باشید که موتور های جست و جو رپورتاژ کپی را به خوبی تشخیص می دهند.

رپورتاژ به صورت خبری یا مقاله باشد

دقت کنید که رپورتاژ شما نباید شکل تبلیغاتی داشته باشد. باید به گونه ای نوشته شود که حالت خبر گونه یا مقاله داشته باشد. در این رپورتاژ شما قرار است خبری بدهد یا محصولی را معرفی کنید. سعی کنید از جملات تبلیغاتی پرهیز کنید و همچنین از صفت های تفضیلی (تر و ترین) هم در رپورتاژ استفاده نکنید که این اطمینان را به مخاطب بدهید که شما کاملا موضوع کارتان را جدی گرفته اید.

از کلمات کلیدی استفاده کنید

برای اینکه تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو کاملا مشهود باشد شما باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی کسب و کارتان را در آن گنجانده اید. اگر به غیر از این باشد اگر شما این رپورتاژ را بی هدف ارائه داده اید و ارزش چندانی برای شما نخواهد داشت. باید سعی کنید ذهن مخاطب را به سمت خدماتی که ارائه می دهید ببرید و این کار را در قالب یک خبر یا مقاله انجام دهید.

تیتر های جذاب بنویسید

باز هم منظور ما از تیتر ها و هدینگ های جذاب، تیتر های تبلیغاتی نیست. تیتر هایی بنویسید که مخاطب بخواهد ادامه رپورتاژ شما را بخواند و برایش جذاب باشد. مطمئن باشید با این کار آن مشتری ای که می خواهید را پیدا خواهید کرد.

از المان های بصری استفاده کنید

استفاده از تصویر هیچ ایرادی در رپورتاژ شما ندارد که هیچ، اتفاقا لازم هم هست. شما می توانید در رپورتاژ خود عکس های جذاب مربوط به کسب و کارتان را قرار دهید که مخاطب را بیش از پیش جذب کنید. ناگفته نماند که تصاویر تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را نیز بیشتر می کند.

چگونه با نوشتن رپورتاژ خوب تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را بالا ببریم؟

برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب و جذاب که تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را نیز تضمین کند، لازم است که چند نکته زیر را مدنظر قرار بدهید:

نتیجه گیری و کال تو اکشن را فراموش نکنید.

پرسونا مخاطبتان را بشناسید و نسبت به سلیقه او بنویسید.

کوتاه و مختصر بنویسید و زیاده گویی نکنید.

محتوای متنی با کیفیت استفاده کنید.

از موضوعات به روز و جذاب استفاده کنید.

لحن و ادبیات مناسبی به کار ببرید.(مناسب با مخاطبتان)

نتیجه گیری

در این مقاله تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو را به عنوان یکی از انواع بک لینک سازی ها دیدیم. تاثیری که رپورتاژ آگهی می تواند بر سئو سایت ما داشته باشد البته به اعتبار سایتی که رپورتاژ را به آن می دهید هم بستگی دارد. یادتان باشد که حتما با ابزار هایی مانند MOZ، دامین آتوریتی (DA)، پیج آتوریتی (PA) و اسپم اسکور (SS) سایتی که می خواهید به آن رپورتاژتان را بدهید حتما چک کنید. به این خاطر که اگر اعتبار سایت مورد نظر پایین باشد یا امتیاز اسپم آن بالا باشد، هزینه ای که کردید را انگار دور انداخته اید و ممکن است حتی برای شما تاثیر منفی هم به دنبال داشته باشد. ممنون که در این مقاله هم با ما همراه بودید.

منبع:

Vancouver-seo

دیدگاهتان را بنویسید