شبکه ایمن

دوربین‌هایی را برای این منظور بر روی پهپاد

اما این محدودیت قابل توجهی برای عملیات پهپاد ایجاد می کند. تمام هدف پهپادها این است که بدون سرنشین هستند. با این حال، بدون یک اپراتور انسانی در هواپیما، چگونه یک هواپیمای بدون سرنشین می تواند از برخورد دور شود؟  بلیط هواپیما این یک مشکل اساسی برای آمازون، گوگل و هر شرکت دیگری است که می‌خواهد بسته‌هایی را با هواپیماهای بدون سرنشین تحویل دهد .
تجزیه و تحلیل جهان، از کارشناسان

برای عملی بودن، پهپادهای تحویلی باید بتوانند مسافت های طولانی را دور از دید یک اپراتور انسانی پرواز کنند. پس چگونه اپراتور می تواند از برخورد پهپاد به درخت، ساختمان، هواپیما یا حتی یک پهپاد دیگر جلوگیری کند؟ اگرچه می‌توان دوربین‌هایی را برای این منظور بر روی پهپاد نصب کرد، اما فناوری کنونی انتقال ویدئو با هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی به برد چند مایلی محدود شده است. در نتیجه، برای انجام تحویل از راه دور، پهپاد باید به طور مستقل اجسام مجاور را شناسایی کند و از برخورد با آنها اجتناب کند.

بررسی دما – با همکاری شرکای خود، می‌توانیم یک پزشک برای بررسی دمای همه مسافران در فرودگاه، قبل از سوار شدن به هواپیما ارائه کنیم.

در سرتاسر فرودگاه، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که فاصله‌گذاری اجتماعی برقرار است، و تجربه سوار شدن را کنترل کنیم – برای مثال، سوار شدن برای شروع یک ساعت قبل از پرواز (به جای 30 دقیقه)، مسافران برای اسکن کارت پرواز خود و  بلیط هواپیما تهران اهواز در صورت استفاده از یک اتوبوس از فرودگاه به هواپیما، ما می توانیم به محدود کردن تعداد مسافران در اینجا نیز کمک کنیم.
داخل هواپیما

دیدگاهتان را بنویسید