شبکه ایمن

خرید نهال انگور سفید بیدانه

انگور سفید بیدانه:
نهال انگور کشمشی یا نهال انگور سفید بیدانه یکی از ارقام انگور بی دانه است که در ایران به صورت گسترده ایی کشت می شود. این رقم یکی از ارقام نهال انگور تولید شده در مجموعه نهالستان تاج نهال بمدیریت مهندس ابراهیم خیری است که با کیفیتی مطلوب آماده عرضه به سراسر نقاط کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نهال انگور بی دانه کشمشی و خرید نهال انگور تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید نهال انگور

نهال انگور سفیدبیدانه از انواع نهال های انگورتجاری و صادراتی و بازارپسند درجهان میباشد.این نوع نهال دربرابرسرما و یخبندان های بهاری بسیارمقاوم است.
انگورسفیدبیدانه بصورت خشکباری،کشمش،تازه خوری و تهیه شیره انگور استفاده میشود.
نهال انگور کشمشی به علت گوشتی بودن میوه،درشتی و آبدار بودن آن،گزینه ی مناسبی برای تهیه و تولید کشمش به شمار می رود.
این نوع نهال درمناطق سرد،نیمه سرد،کوهستانی و معتدل کاشت میشود و تحمل خشکی را دارد.
انگور بی دانه به دو رنگ سفید مایل به زرد و قرمز دیده می شود و وزن حبه آن2گرم میباشد.
این حبه ها شیرین،درشت،بیضی و گِرد شکل و بیدانه هستند.
عمرمفید این نوع محصول تقریبا60سال است.

باردهی: نهال ها پس از 4 سال رخ میدهد و در 10 سالگی باردهی آن ها کامل می شود،از یک نهال کامل می توان بیشتر از 200 کیلو انگور برداشت کرد پس از 4 سالگی نهال ها را به منظور افزایش کیفیت و کمیت باردهی هرس می کنند.

فاصله کاشت:
در زمینهای غیر شیبدار و مسطح بصورت3×3 متر کاشت میشود و درمورد زمین های شیبدار و مناطق بادخیز2×3مربعی و 2/5×3/5مستطیلی قابل تغییر می باشد.

آفات نهال انگور سفیدبیدانه: آفاتی از قبیل زنجره مو،زنجرک مو،خوشه خوارانگور و بیماری هایی هم چون پوسیدگی سفید ریشه ی مو،بیماری سفیدک سطحی و بیماری سفیدک دروغین از شایع ترین مواردی است که منجر به بروز خسارت و آسیب دیدگی در درخت سفیدبیدانه می شود.برای مبارزه و دفع آفات و بیماری های انگور استفاده از سموم شیمیایی باتجویزگیاهپزشک یا کارشناس کشاورزی توصیه می شود. برای خرید نهال به وب سایت نهالستان تاج نهال مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید