شبکه ایمن

جراحی لیفت سینه شامل چه نکاتی می باشد؟

اگر جراح بتواند تنها با برداشتن چربی بدن در ناحیه سینه نتایج مورد نظر شما را ایجاد کند، ممکن است بتواند از لیپوساکشن استفاده کند که منجر به ایجاد برش و اسکار کوچکتر از جراحی باز می شود.

جراحی ژنیکوماستی: لیفت سینه
لیفت سینه همچنین می تواند ژنیکوماستی را که عبارت است از بافت اضافی سینه یا بافت چربی در یک یا هر دو سینه فردی که در بدو تولد مرد تعیین شده است، برطرف کند. جراح زیبایی شما می تواند توصیه هایی را در مورد اینکه چه نوع روشی برای شما بهتر عمل می کند ارائه دهد.
یکی از گزینه‌های این جراحی که می‌تواند جای زخم را به حداقل برساند، برداشتن بافت بدون لیفت و اصلاح پوست سینه است. در این موارد، لیفت سینه برای مردان ممکن است ۲ تا ۳ ساعت طول بکشد. در سایر بیماران، پوست اضافی و نوک پستان و جابجایی آرئول ضروری است. این ممکن است به جای زخم اضافی و زمان عمل اضافی منجر شود.
بیمارانی که تحت عمل جراحی ژنیکوماستی قرار می‌گیرند باید بدانند که جای زخم‌های آن‌ها ممکن است زمانی که بدون پیراهن هستند قابل مشاهده باشد.
کاهش سینه برای تایید جنسیت
ماستکتومی دوطرفه می تواند بخشی از جراحی برای تایید جنسیت باشد. در این مثال، این روش شامل برداشتن سینه‌ها، شکل دادن به قفسه سینه مردانه و اصلاح نوک پستان و آرئول است.

کاهش سینه و سرطان سینه

جراح لیفت سینه نیز می تواند بخشی از مدیریت سرطان سینه باشد. برخی از افراد با سینه های بزرگ که دارای تومور سرطانی هستند ممکن است بتوانند تومور را با استفاده از روش کوچک کردن سینه انکوپلاستیک، یک روش لامپکتومی که شامل کوچک کردن سینه است، خارج کنند. سپس سینه دیگر را می توان با جراحی پلاستیک کوچکتر کرد تا ظاهر متقارن تری به بیمار بازگردد.

اسکارهای لیفت سینه

از آنجایی که لیفت سینه شامل بریدن و برداشتن پوست اضافی است، می‌توانید منتظر زخم‌های دائمی باشید.
توضیح می‌دهد: «اسکارها احتمالاً چند ماه قبل از محو شدن صورتی به نظر می‌رسند. آنها هرگز به طور کامل ناپدید نمی شوند، اما در نیمه های پایینی سینه ها قرار دارند. برای خانم‌ها، این مناطق معمولاً با لباس‌هایی از جمله مایو و یقه‌های کوتاه پنهان می‌شوند.
از سوی دیگر، او می‌گوید مردانی که تحت عمل جراحی ژنیکوماستی قرار می‌گیرند، زخم‌هایی خواهند داشت که وقتی بیمار بدون پیراهن است، قابل مشاهده است.
اگر نگران ایجاد جای زخم هستید، حتماً با جراح خود در مورد تکنیک هایی صحبت کنید که می توانند ظاهر جای زخم را به حداقل برسانند ، مانند درمان با لیزر.
آیا جراحی کوچک کردن سینه بر حس سینه تأثیر می گذارد؟
مناهان اذعان می کند: «از دست دادن احساسات یک نگرانی واقعی است. تضمین اینکه احساس سینه و نوک سینه پس از لیفت سینه یکسان باشد، دشوار است. ما به عنوان جراح هر کاری که از دستمان بر می آید انجام می دهیم.
“هیچ عصب مهمی وجود ندارد که بتوانیم هنگام عمل ببینیم و حفظ کنیم. اعصابی که حس را تامین می‌کنند بیشتر شبیه نهال‌ها یا جوانه‌های گلدان هستند و گاهی اوقات برداشتن بافت اضافی از قسمت داخلی سینه منجر به بی‌حسی می‌شود. اگر از دست دادن حس یک نگرانی جدی برای بیمار آینده نگر است، این یک عامل مهم است که باید در نظر گرفته شود.

هزینه لیفت سینه: آیا بیمه درمانی لیفت سینه را پوشش می دهد؟

در برخی موارد، بیمه درمانی ممکن است این روش را پوشش دهد، اما ممکن است انجام آن به زمان نیاز داشته باشد. ماناهان به بیماران پیشنهاد می‌کند که با ارائه‌دهنده بیمه پزشکی خود صحبت کنند و نیازهایشان را بیابند، زیرا شرکت‌های بیمه تصمیم می‌گیرند که آیا جراحی لیفت سینه تحت پوشش است یا خیر.
جراحی لیفت سینه: انتظار چه چیزی
مشاوره با یک جراح پلاستیک در الو پزشک و ترمیمی ماهر که در زمینه پستان تخصص دارد اولین قدم ضروری است. شما و جراحتان در مورد وضعیت منحصر به فرد خود و آنچه برای نتیجه خود تصور می کنید صحبت خواهید کرد. تخصص جراح شما به شکل گیری انتظارات واقع بینانه کمک می کند تا بتوانید از نتایج خود راضی باشید.
آمادگی برای جراحی
• پیروی از دستورالعمل های جراح خود در مورد محدود کردن خوردن، نوشیدن و مصرف داروها قبل از عمل بسیار مهم است.
• اکثر عمل های لیفت سینه ها سرپایی هستند و شما در همان روز به خانه می روید.
• باید ترتیبی بدهید که کسی شما را به خانه برساند.
• با جراح خود در مورد هر لباس حمایتی خاصی که ممکن است نیاز داشته باشید، مانند سوتین برای زنان یا جلیقه های فشاری برای مردان، صحبت کنید و مطمئن شوید که آنها را به موقع خریداری کنید تا در زمان برنامه ریزی برای انجام عمل جراحی، آنها را انجام دهید.
جراحی لیفت سینه: بهبودی
ممکن است بلافاصله پس از جراحی داروی ضد درد تجویز شود.
بیماران باید برای هفته ها مرخصی از کار برنامه ریزی کنند. مناهان توصیه می‌کند: «در طول دوره نقاهت باید مراقب قفسه سینه باشید و از فعالیت‌های شدید خودداری کنید.»
تورم و کبودی جزئی طبیعی است و این علائم به طور کلی طی چند هفته آرام می شوند. جراح شما ممکن است به شما توصیه کند که برای حمایت و محافظت بیشتر در طول دوران نقاهت، از یک لباس تحت فشار الاستیک استفاده کنید.
مناهان می گوید: «بیماران، به طور کلی، پس از آن بسیار خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید