شبکه ایمن

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟ 5 راه برای گرفتن سفارش طراحی سایت

طراحی سایت را یاد گرفته ایم و چند بار هم آن را انجام داده ایم. احتمالا یک سری پروژه ها برای آشنایان خودمان طراحی کرده ایم و با وجود اینکه کارمان را خوب بلدیم، همچنان در حال یادگیری بیشتر هستیم. در این مرحله، باید تلاش کنیم که پروژه های بیشتری دریافت کنیم و کسب درآمد بیشتری داشته باشیم. چند وقتی است که پروژه ای نداشتیم و این موضوع دارد به شدت کلافه مان می کند. با خود می گوییم، چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟ چگونه یک کار جدید برای خودمان دست و پا کنیم؟ چگونه کاری کنیم که کسب درآمدمان متوقف نشود؟ اصلا نگران نباشید، بازار کار طراحی سایت هیچوقت نمی خوابد و حالا حالا ها هم قرار نیست متوقف شود. آن بیرون، کارفرما ها منتظر افرادی مانند شما هستند که پروژه شان را به شما بسپارند. پس همراه ما باشید تا این کارفرما ها را پیدا کنیم.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟

C

قبل از اینکه ببینیم چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، چه کار هایی باید انجام بدهیم؟

C

با چه روش هایی و چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟

آشنایی با انواع خدمات طراحی سایت تابان شهر

مشاهده خدمات چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟

چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟

طراحی سایت از آن دسته کار هاییست که امروزه اهمیت زیادی پیدا کرده است و دیگر کسی به دنبال دانستن مزایای آن نیست تا مطمئن شود که باید به سراغ آن برود. هم صاحبان کسب و کار از مزایای طراحی سایت با خبر هستند و هم افراد علاقه مند بسیاری هستند که به سراغ طراحی سایت می روند تا آن را به عنوان یک شغل برای خودشان انتخاب کنند. اما اینکه چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم همیشه برای تمامی طراحان سایت مطرح بوده است و این بازار کار گسترده، چالش هایی هم به همراه دارد. طراحی سایت از آن دسته مواردی است که هم تقاضا برای آن زیاد است و هم افراد زیادی هستند که کار طراحی سایت را انجام می دهند و اینجاست که کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می شود و موضوع کمی سخت می شود. در اینجا ممکن است نیازمند روش های خاصی برای دریافت سفارش باشیم.

ما در اینجا به علاوه اینکه می خواهیم به شما بگوییم که با چه روش هایی می توانید سفارش طراحی سایت دریافت کنید، می خواهیم یک سری پیش نیاز ها (یا شاید بهتر است بگوییم نصیحت ها) را نیز به شما گوشزد کنیم که در این راه خیلی به درد شما می خورد. نصیحت هایی که شاید خودتان هم آن ها را بدانید و شاید خوب نباشد که ما دوباره آن ها را گوشزد کنیم، اما به هر حال بد نیست که این موارد را بدانیم. چون اگر بخواهیم ببینیم که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، باید حواسمان به یک سری موارد قبل از سفارش گرفتن و بعد از آن باشد تا بتوانیم هم کیفیت سفارش هایی که دریافت می کنیم را بالا تر ببریم و هم بتوانیم اعتماد کارفرما ها را جذب کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا این موارد را متذکر شویم.

قبل از اینکه ببینیم چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، چه کار هایی باید انجام بدهیم؟

تمرکز روی کیفیت به جای تعدد

قبل از اینکه از خودتان بپرسید که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، از خودتان بپرسید که چه نوع طراحی سایتی را می خواهید. شما در دو مورد، باید تمرکزتان بیش از اینکه روی تعدد باشد، روی کیفیت باشد. یکی از آن ها نوع طراحی سایت (یا زبان برنامه نویسی) ای هست که می خواهید انجام بدهید و دومی پروژه هایی که قرار است دریافت کنید. سعی کنید به جای اینکه تمرکزتان روی دریافت پروژه های زیاد باشد، روی این باشد که پروژه هایی را دریافت کنید که ارزش انجام دادن را دارند و به رزومه کاری شما شکل بهتری می دهند. پروژه هایی که شاید زمان بیشتری ببرند، اما کسب درآمد بالایی هم به همراه دارند. در عوض تعدد پروژه، ممکن است باعث بشود که شما تمرکزتان از پروژه ها بهم بریزد و نتوانید که به درستی آن ها را مدیریت کنید.

همچنین سعی کنید همیشه یک نوع از طراحی سایت را به طور کامل یاد بگیرید و سپس به سراغ مورد دیگری بروید. چون معمولا کارفرما ها از شما امور مختلف و یا استفاده از زبان های برنامه نویسی متفاوت را نمی خواهند و تمرکزشان روی یک نوع از طراحی سایت و یک یا دو زبان برنامه نویسی است. اینطوری می توانید کیفیت بهتری از کار را ارائه بدهید و پروژه های یک دست تری برای رزومه کاری خودتان داشته باشید.

آماده سازی نمونه کار ها

آیا شما سوال چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم را مطرح کرده اید و هنوز خودتان هیچ سایت یا قالبی طراحی نکرده اید؟ اشتباه نکنید! معمولا کارفرما ها وقتی می توانند به شما اعتماد کنند که نمونه کار های شما را ببینند و از آن ها خوششان بیاید. پس سعی کنید یک سری قالب آماده و نمونه کار طراحی شده توسط خودتان را در زمینه های مختلف داشته باشید که بتوانید آن ها را به کارفرما ارائه دهید. بیش از اینکه شما درباره کار خودتان صحبت کنید، این خود کار ها و کیفیت آن ها هستند که به جای شما صحبت می کنند و اعتماد کارفرما را جذب می کنند. تلاش کنید که در زمینه های مختلفی نمونه کار داشته باشید و انواع طراحی سایت را هم انجام بدهید تا بتوانید برای کسب و کار های مختلف، نمونه کار های مربوط به خودشان را بفرستید.

کمی قوی تر کردن روابط عمومی

بله درست است! کمتر پیش می آید که یک طراح سایت، شخصیت برون گرا و اجتماعی ای داشته باشد. اما این موضوع را قبول کنید که انسان، ذاتا یک موجود اجتماعی است و بقای او، در گرو ارتباطی است که با دیگران دارد. سعی کنید که با کارفرما ها و کسانی که سفارش طراحی سایت را به شما می دهند، حرفه ای و در عین حال با روی باز برخورد کنید تا یک حس صمیمیتی در کنار همکاری نیز شکل بگیرد. این موضوع باعث می شود که نه تنها کارفرما به شما اعتماد کند و کار را به دست شما بسپارد، بلکه باعث می شود در برابر محدودیت های کاری شما نیز با دید بازتری برخورد کند و ارتباط کاری کمی بهتر از آن چیزی که به طور معمول هست پیش برود.

با چه روش هایی و چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ؟

در مقاله چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم یک سری از راه های کسب درآمد از طراحی سایت را برای شما مثال زدیم. شاید در این مقاله نیز یک سری اشاره هایی به آن ها داشته باشیم اما تمرکز اصلی ما این است که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم و با چه روش هایی می توانیم پروژه دریافت کنیم. در واقع تمرکز ما در اینجا بیشتر روش دریافت پروژه از اشخاص مختلف است اما به هر حال به طور غیر مستقیم درباره اینکه چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم نیز صحبت کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید تا این روش ها را به شما معرفی کنیم.

دریافت سفارش از شرکت های طراحی سایت

خیلی از شرکت های طراحی سایت هستند که پروژه های بسیار زیادی دارند و نمی توانند همه آن ها را خودشان و افراد شرکتشان انجام بدهند. به همین خاطر شما می توانید به سراغ آن ها بروید و پیشنهاد همکاری را به آن ها بدهید. آن ها با دیدن نمونه کار ها و رزومه شما، می توانند اطمینان پیدا کنند که کار شما خوب است تا به صورت مستمر به شما پروژه هایشان را بدهند. یکی از ساده ترین روش های اینکه چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم همین است و معمولا طراحان سایت از این روش برای دریافت پروژه های خودشان استفاده می کنند. این کار، می تواند با شبکه سازی گسترده ارتباطات بین شرکت های مختلف نیز شکل بگیرد و نیازمند قوی تر کردن روابط عمومی تا حد بالا می باشد.

برندسازی شخصی با روش های مختلف

یکی از بهترین پاسخ ها به اینکه چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، کار کردن روی برندسازی شخصی است. این کار هم از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود و هم اینکه شما می توانید برای دریافت پروژه های خودتان یک سایت داشته باشید که در آن، مطالب خودتان را نیز آموزش بدهید. معمولا طراحان سایتی که خودشان آموزش می دهند، اعتماد بیشتری را برای دریافت پروژه بدست می آورند و باعث می شوند که دریافت سفارش برای آن ها ساده تر نیز باشد. شما همچنین می توانید در کنار سایت، از شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، توییتر و خصوصا LinkedIn این نیز استفاده کنید که یک شبکه اجتماعی مخصوص برای کسب و کار ها و افراد متخصص در زمینه های متفاوت می باشد. این کار شاید در کوتاه مدت نتیجه ندهد، اما در بلند مدت آثار بسیار پایداری دارد و آینده شما را تضمین می کند.

دریافت پروژه با کمک شبکه های اجتماعی و سایت

این مورد، با مورد قبلی کاملا متفاوت است. اگر سوال شما این است که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، پاسخ ما این است که شما به جای اینکه صبر کنید تا پروژه به سراغ شما بیاید، بهتر است خودتان به سراغ پروژه بروید. سایت ها، کانال های تلگرامی، پیج های اینستاگرامی و اپلیکیشن های بسیاری هستند که مخاطبان در آن ها به عنوان صاحبان کسب و کار پروژه تعریف می کنند و شما می توانید این پروژه ها را برای آن ها انجام بدهید و با پرداخت امن، پول خودتان را پس از پایان پروژه دریافت کنید. سایت های معروف ایرانی و خارجی بسیاری هستند که در این زمینه ها فعالیت می کنند و همچنین شما می توانید همچنان از لینکداین هم در این زمینه کمک بگیرید.

شبکه سازی و ارتباط

سخت است، خیلی سخت است! درکتان می کنم و خودم هم جای شما بودم اصلا به سراغ این روش نمی رفتم اما واقعا این روش جواب می دهد و هیچ کاری هم از ما درونگراهای خجالتی برنمی آید. اگر می خواهیم ببینیم که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم ، باید افراد زیادی بدانند که ما طراحی سایت انجام می دهیم و اگر خودشان صاحب کسب و کار هستند، از ما کمک بگیرند و یا اگر صاحب کسب و کاری را می شناسند، ما را به او معرفی کنند. لازمه این موضوع این است که افراد زیادی ما را بشناسند و ما ارتباط خودمان را گسترده تر کرده باشیم. کاری که شاید به سختی انجام بشود، اما باید تلاش کنیم که آن را ممکن کنیم.

تخصص داشتن در زمینه های مرتبط

همه کارفرما ها نمی دانند که توسعه دادن یک سایت، به افراد مختلف در زمینه های کاری مختلف نیاز دارد و معمولا فکر می کنند که طراح سایت، باید مثلا تولید محتوا یا سئو سایت را هم انجام بدهد. درست است که باید این موضوع را به آن ها اطلاع دهیم، اما بد نیست که خودمان هم دستی در این تخصص ها داشته باشیم. مثلا بتوانیم سایتی طراحی کنیم که با معیار های سئو سایت همخوانی داشته باشد و یا اینکه بتوانیم همراه با طراحی سایت، کمی از تولید محتوای آن را هم انجام بدهیم که یک سایت کامل به کارفرما تحویل بدهیم. پس برای اینکه سفارش های طراحی سایت بیشتری بگیریم، بد نیست که روی موارد دیگر نیز تمرکز کنیم و تخصص های دیگری را هم در خودمان پرورش بدهیم.

سخن پایانی

در این مقاله دیدیم که چگونه سفارش طراحی سایت بگیریم و یک سری روش خوب برای دریافت سفارش طراحی سایت یاد گرفتیم. از اینجا به بعد دیگر همه چیز به ما بستگی دارد که چگونه از چیز هایی که یاد گرفتیم به درستی استفاده کنیم. البته که اگر یک فرد متخصص در این زمینه هستید، نباید خیلی نگران باشید. آرام آرام همه کسب و کار ها دارند متوجه می شوند که به یک سایت نیاز دارند و تقاضا برای این موضوع نه تنها کم نخواهد شد، بلکه بیشتر هم می شود و در طی زمان، افراد بیشتری خواهند بود که به تخصص شما نیاز پیدا خواهند کرد. امیدواریم که اگر توانستید از روش هایی که به شما گفتیم به کسب درآمد بالایی برسید، هیچوقت و هرگز آموزش خودتان را متوقف نکنید و همیشه به دنبال کسب دانش بیشتر باشید. ممنون که همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید