شبکه ایمن

سوالات متداول در مورد لاکی پچر

در اینجا می توانید پاسخ برخی از سوالات متداول کاربران لاکی پچر را دریافت کنید.

 

1. چگونه برنامه لاکی پچر را دانلود کنیم؟

پاسخ: دانلود لاکی پچر بسیار آسان است. به صفحه دانلود لاکی پچر بروید . بر روی دکمه آخرین نسخه کلیک کنید. دانلود به طور خودکار شروع خواهد شد. آخرین نسخه را در بالای صفحه خواهید دید.

 

دانلود برنامه لاکی پچر

 

2. چگونه اپلیکیشن لاکی پچر را نصب کنیم؟

پاسخ: پس از دانلود فایل apk لاکی پچر، فقط آن را باز کنید. اگر نصب مسدود شد، به تنظیمات بروید و اجازه نصب منابع ناشناس را بدهید . سپس فایل را دوباره باز کنید تا اپلیکیشن لاکی پچر نصب شود. در مورد نحوه دانلود و نصب برنامه بیشتر بخوانید .

 

3. آیا لاکی پچر می تواند همه بازی ها را هک کند؟

پاسخ: خیر، لاکی پچر نمی تواند همه بازی ها را هک کند. امروزه بسیاری از بازی های محبوب مبتنی بر اینترنت هستند و از سرور اختصاصی خود استفاده می کنند. بنابراین، اکثر بازی های آنلاین را نمی توان با لاکی پچر هک کرد.

 

4. چگونه تبلیغات را با لاکی پچر مسدود کنیم؟

پاسخ: برای اطلاع از نحوه مسدود کردن تبلیغات در اندروید ، این مقاله را بخوانید .

 

5. چگونه تأیید مجوز را با لاکی پچر حذف کنیم؟

پاسخ: این مقاله را بخوانید تا در مورد نحوه حذف تأیید مجوز مطلع شوید .

 

6. کدام بازی ها با لاکی پچر سازگار هستند؟

پاسخ: هزاران برنامه و بازی با لاکی پچر سازگار هستند. در اینجا می‌توانید لیستی از بازی‌هایی را که می‌توانید با اپلیکیشن لاکی پچر هک کنید، پیدا کنید.

 

7. آیا استفاده از لاکی پچر غیرقانونی است؟

پاسخ: لاکی پچر برای توسعه دهندگان برنامه ها و بازی های دیگر مضر است زیرا می تواند درآمد آنها را کاهش دهد. اگر دولت قوانین خاصی داشته باشد، استفاده از لاکی پچر در برخی کشورها غیرقانونی است. با این حال می توانید بدون هیچ مشکلی از لاکی پچر استفاده کنید. اما توزیع هر گونه برنامه یا بازی وصله شده غیرقانونی است. اگر شما فردی صادق هستید و نمی خواهید به توسعه دهندگان برنامه آسیب برسانید، باید از برنامه لاکی پچر اجتناب کنید.

 

8. آیا لاکی پچر برنامه iOS دارد؟

پاسخ: خیر، لاکی پچر هیچ نسخه iOS ندارد. برای جزئیات بیشتر این مقاله را در مورد لاکی پچر iOS بخوانید .

 

9. آیا جایگزینی برای لاکی پچر وجود دارد؟

پاسخ: ممکن است در سایت های مختلف جایگزین هایی برای لاکی پچر پیدا کنید اما به خوبی لاکی پچر نیستند.

 

10. چرا لاکی پچر در فروشگاه Play موجود نیست؟

پاسخ: لاکی پچر یک ابزار اصلاحی است که می تواند برای سایر توسعه دهندگان برنامه مضر باشد. بنابراین، Play Store از این نوع برنامه ها پشتیبانی نمی کند.

 

11. چرا لاکی پچر کار نمی کند؟

پاسخ: لاکی پچر نمی تواند بسیاری از برنامه ها و بازی ها را وصله کند. بنابراین، گاهی اوقات کار نمی کند. باز هم بسیاری از ویژگی ها بدون دسترسی روت کار نمی کنند.

 

12. چرا لاکی پچر نمی تواند بازی های آنلاین را هک کند؟

پاسخ: بازی های آنلاین از سرور اختصاصی خود برای ذخیره داده های بازی ها استفاده می کنند. بنابراین، لاکی پچر نمی تواند داده های بازی را تغییر دهد.

 

13. هدف واقعی لاکی پچر چیست؟

پاسخ: چلپوس این برنامه را فقط برای سرگرمی ساخته است. انگیزه اصلی او کمک به کاربران عادی اندروید و متوقف کردن برنامه‌نویسان حریص است.

 

14. آیا لاکی پچر یک برنامه امن برای استفاده است؟

پاسخ: لاکی پچر هیچ گونه اطلاعات معقول کاربر را جمع آوری نمی کند. بنابراین، استفاده از آن بی خطر است. با این حال شما فقط باید برنامه را از سایت ما دانلود کنید. گاهی اوقات پلی استور برنامه را مضر تعریف می کند زیرا در واقع گوگل از لاکی پچر متنفر است!!!

 

15. پچ سفارشی در لاکی پچر چیست؟

پاسخ: پچ سفارشی یک راه منحصر به فرد برای وصله کردن بسیاری از برنامه ها و بازی ها است. این به شما کمک می کند تا بسیاری از برنامه ها و بازی ها را به راحتی وصله کنید. می‌توانید پچ سفارشی اخیراً اضافه شده را در اینجا پیدا کنید .

 

16. چرا لاکی پچر زمان زیادی برای نصب نیاز دارد؟

پاسخ: در واقع به دستگاه شما بستگی دارد. اگر دستگاه سریع تری دارید سریعتر نصب می شود.

 

17. ODEX در لاکی پچر به چه معناست؟

پاسخ: odex فایلی است که توسط توسعه‌دهنده نوشته شده است که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود و سریع‌تر بارگذاری می‌شود، زیرا کد نوشته شده است تا عبارت تکراری قبلی فایل‌های کد/دستورالعمل/doc را دوباره اعمال کند.

 

18. اگر از لاکی پچر استفاده می کنید، می توانید از بازی ها محروم شوید؟

پاسخ: بستگی به سازنده بازی دارد. اگر بازی را با استفاده از لاکی پچر تغییر دهید، ممکن است برخی از بازی‌ها شما را ممنوع کنند.

 

19. چگونه می توانم برنامه Play Store Modded را نصب کنم؟

پاسخ: برای جایگزینی برنامه Play Store اصلی باید دستگاه خود را روت کنید. می توانید فروشگاه اصلی Play را حذف نصب کنید و سپس فروشگاه اصلاح شده را نصب کنید.

 

20. چگونه می توانم دستگاه اندروید خود را روت کنم؟

پاسخ: روند روت کردن برای دستگاه های مختلف می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با مدل دقیق گوشی خود در گوگل جستجو کنید. برای برخی از دستگاه ها باید از رایانه برای روت کردن دستگاه استفاده کنید. اکثر دستگاه های اندرویدی قدیمی را می توان با King Root یا برنامه Kingo Root بدون هیچ رایانه ای روت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید