شبکه ایمن

مهمترین نکات افزایش رتبه در گوگل در خرید بک لینک

در میان منابع ترافیک وب‌سایت ، محبوب‌ترین آنها ترافیک موتورهای جستجو است، زیرا کیفیت بالایی دارد، بیشتر از کاربران واقعی تشکیل شده است، نه ربات‌ها، و اغلب قابل کسب درآمد است.

یک راه آسان برای دریافت این نوع ترافیک از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک وجود دارد، اما چیزی که بیشتر صاحبان مشاغل به دنبال آن هستند ترافیک طبیعی بدون پرداخت از موتورهای جستجو است: بازدیدکنندگان جستجوی ارگانیک.

راه برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک و با کیفیت بالا، رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است ، زمانی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با تجارت یا محصولات خود را جستجو می کنند. اگر رتبه گوگل خود را ارتقا دهید، بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما خواهند آمد.

مجموعه ای از تکنیک ها و رویکردهای مورد استفاده برای تولید این ترافیک ارگانیک معمولاً به عنوان SEO شناخته می شود : بهینه سازی موتورهای جستجو.

بنابراین، بیایید روی روند بهبود سئوی خود در مراحل زیر تمرکز کنیم.

5 مرحله برای رتبه بالاتر در گوگل:

رتبه پایه، تجزیه و تحلیل و کنسول جستجوی خود را بررسی کنید
معماری سایت خود را بهینه کنید
کلمات کلیدی محرک ترافیک را پیدا کنید
بهینه سازی محتوای موجود وب سایت و ایجاد محتوای جدید
بک لینک های معتبر تولید کنید

پنج مرحله برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو.

پنج مرحله بهینه‌سازی برای رتبه‌بندی بهتر به سه رکن سئو مربوط می‌شود و یک فرآیند منطقی را از پایه فنی، از بهینه‌سازی در محل و به عوامل خارجی دنبال می‌کند.

1. رتبه پایه، تجزیه و تحلیل و کنسول جستجوی خود را بررسی کنید

بسیاری از صاحبان سایت یک ممیزی سئو در مقیاس بزرگ انجام می دهند تا بفهمند چگونه در گوگل رتبه بالاتری کسب کنند، اما کمتر برای اکثر سایت ها کافی است. تعدادی از ابزارهای سئو به شما این امکان را می دهند که با یک جستجوی ساده دامنه، دید سئوی خود را بررسی کنید.

ویژگی جستجوی دامنه رایگان از Moz یک نمای کلی اولیه عالی از ویژگی های SEO دامنه و کلمات کلیدی اصلی ارائه می دهد. منبع: moz.com

پایه رتبه بندی

جستجوی دامنه می تواند شما را در مورد دو مورد از سه رکن سئو که برای بالا بردن رتبه گوگل مهم هستند به شما اطلاع دهد: امتیاز کلی دامنه را به شما ارائه می دهد که می تواند به عنوان شاخصی برای اعتبار سایت مورد استفاده قرار گیرد.

اکثر ابزارهای سئو همچنین نمای کلی از مهمترین کلمات کلیدی و صفحات وب سایت شما را ارائه می دهند. حتی می‌تواند حاوی اطلاعاتی درباره قطعات غنی باشد که در قلمرو کلمه کلیدی شما مهم هستند. ریچ اسنیپت‌ها نتایج جستجویی هستند که عناصر محتوایی را که وب‌سایت‌ها از طریق داده‌های ساخت‌یافته ارائه می‌کنند، بازتولید می‌کنند .

تجزیه و تحلیل و کنسول جستجو را تأیید کنید

کار اصلی دیگری که باید انجام دهید تا بتوانید به طور موثر با سئو کار کنید، بررسی ترافیک و فهرست بندی است. در مرحله اول، تجزیه و تحلیل وب خود را برای پیگیری حجم بازدیدکنندگان و منابع ترافیک در محل قرار دهید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که سایت خود را با کنسول جستجوی گوگل ثبت کرده اید، که به شما کمک می کند فهرست بندی سایت خود را در گوگل نظارت کنید.

2. معماری سایت خود را بهینه کنید

اکنون که نظارت و ردیابی وجود دارد، می توانید بهینه سازی سایت خود را از ابتدا شروع کنید.

یک گواهی سرور امن نصب کنید

یک مکان عالی برای شروع، بررسی مشکلات محتوای تکراری در نام دامنه و تنظیم سرور است. مطمئن شوید که یک گواهی SSL (لایه سوکت های امن) دارید و سایت غیر ایمن شما (http) به سایت امن شما (https) هدایت می شود.

تغییر مسیر دامنه ثانویه

در مرحله بعد، مطمئن شوید که فقط یک نسخه از سایت شما قابل نمایه سازی توسط موتورهای جستجو وجود دارد. این را می توان با هدایت ترافیک https://domain.com/ به https://www.domain.com/ انجام داد — یا در صورت تمایل برعکس.

یک نقشه سایت ارائه دهید

ارائه نقشه سایت از طریق کنسول جستجوی گوگل ممکن است مفید باشد ، اما اگر سایت کوچکی دارید و محتوای تکراری یا سایر مشکلات نمایه سازی را شناسایی نکرده اید، ضروری نیست.

robots.txt خود را بررسی کنید

اکنون، می‌توانید از ابزار سئوی دلخواه خود برای خزیدن در سایت خود برای شناسایی مشکلات فنی که نیاز به اصلاح دارند، استفاده کنید. مطمئن شوید robots.txt شما اجازه دسترسی موتورهای جستجو به سایت کامل را نمی دهد. فقط باید محتوایی را که نمی‌خواهید ایندکس شود، در صورت وجود، ممنوع کند.

رفع مشکلات سرور و صفحه

یک ابزار SEO اغلب در هشدارها و اعلان‌ها کمی زیاده روی می‌کند، بنابراین هیچ اجباری برای رفع همه آنها وجود ندارد. در این مرحله ما عمدتاً بر روی سئوی فنی تمرکز می کنیم و مطمئن می شویم که خطاهای سمت سرور، تغییر مسیرها و خطاهای صفحه برطرف می شوند. آنها را برطرف کنید.

استفاده از داده های ساخت یافته را در نظر بگیرید

اگر به نظر می رسد که برای رقابت در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) نیاز به ریچ اسنیپت ها وجود دارد، بحث درباره استراتژی داده های ساخت یافته با توسعه دهنده سایت مفید خواهد بود. اما در بسیاری از موارد، این به سئوی پیشرفته در تنظیمات رقابتی اختصاص دارد.

از تگ های توضیحات متا استفاده کنید

با این حال، می‌توانید از فرصت استفاده کنید و بررسی کنید که آیا درج متا تگ‌ها می‌تواند خودکار باشد یا اینکه CMS مورد استفاده به شما اجازه می‌دهد تگ‌های توضیحات را در سایت به‌روزرسانی کنید. وقت خود را با متا تگ های کلیدواژه تلف نکنید، تنها افرادی که به آن نگاه می کنند رقبای شما هستند.

3. کلمات کلیدی محرک ترافیک را پیدا کنید

هنگامی که پایه های فنی ایجاد شد، می توانیم با یک ذهنیت بازاریابی شروع به تفکر کنیم. کاربرانی که می خواهید به وب سایت خود جذب کنید چه کسانی هستند و چه کلماتی را در موتور جستجو برای یافتن اطلاعات تایپ می کنند؟

جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید

وقتی جستجوی دامنه را در مرحله 2 انجام دادید، ممکن است قبلاً کلمات کلیدی را پیدا کرده باشید که سایت شما برای آنها رتبه بندی می کند. تحقیق کلمات کلیدی در مورد شناسایی کلماتی است که باید برای آنها رتبه بندی کنید و همچنین برای جستجوی کسب و کار یا خدمات شما استفاده می شود.

رتبه بندی کلمات کلیدی خود را دنبال کنید

ابزار سئوی شما یک بار دیگر زمانی مفید می شود که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که باید برای آنها رتبه بهتری کسب کنید. ردیاب رتبه را روی کلمات کلیدی اصلی که می خواهید هدف قرار دهید و برای کشورهای اصلی و موتورهای جستجو که روی آنها متمرکز هستید فعال کنید.

4. بهینه سازی محتوای سایت موجود و ایجاد محتوای جدید

ردیابی رتبه به شما نشان می دهد که برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید و چه کلمات کلیدی نیستید. برای کلمات کلیدی که قبلاً در 30 نتیجه جستجوی برتر رتبه بندی شده اید، ممکن است بهینه سازی محتوای موجود برای بهبود رتبه برای آن کلمات کلیدی کافی باشد.

بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی کلمات کلیدی

برای بهبود رتبه در کلمات کلیدی موجود، می توانید در درجه اول روی سئوی داخلی خود کار کنید . مطمئن شوید که عناصر صفحه برای کلمه کلیدی مورد نظر و همچنین برای کلمات کلیدی مرتبط معنایی بهینه شده اند . این می تواند رتبه گوگل را برای کلمه کلیدی هدفمندی که با ردیاب رتبه خود نظارت می کنید، پس از ایندکس مجدد صفحه بهینه شده افزایش دهد.
برای کلمات کلیدی که رتبه بندی نمی شوند محتوای جدیدی ایجاد کنید

برای بهبود رتبه بندی کلی جستجوی گوگل، اکنون می توانید به کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی نمی کنید، روی آورید. ایده خوبی است که با نگاه کردن به محتوای موجودی که موتورهای جستجو پیدا می کنند، ایده های محتوا را پیدا کنید. اگر ایده ندارید، یک Google Alert را برای کلمه کلیدی مورد نظر پیکربندی کنید تا الهام بگیرید.

در مرحله بعد، محتوای برجسته ایجاد کنید، مطمئن شوید که مرتبط و غنی از کلمات کلیدی است، سپس آن را به عنوان صفحات یا مقالات جدید در وب سایت خود منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوا در ساختار سایت ادغام شده است، به طور ایده آل از صفحه اصلی پیوند داده شده است. موتورهای جستجو به طور خودکار محتوای جدید را پیدا و فهرست می کنند.

5. بک لینک های معتبر تولید کنید

پلت فرم فنی شما بهینه شده است، شما برای تمام کلمات کلیدی مورد نظرتان محتوا دارید، اما هنوز فضای کافی برای بهبود رتبه گوگل برای کلمات کلیدی خود وجود دارد. آنچه گم شده اقتدار است.

ساخت لینک

لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند توسط موتورهای جستجو به عنوان سیگنال هایی که کیفیت، اعتبار و محبوبیت وب سایت شما را نشان می دهند تفسیر می شوند. هرچه خرید بک لینک های بیشتر و بهتری داشته باشید، احتمالاً رتبه بالاتری خواهید داشت.

شما باید مطمئن شوید که از تمام فرصت های لینک دهی آشکاری که در اختیار دارید استفاده کرده اید. شرکا، دوستان، مشتریان، دایرکتوری ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی همگی منابع بالقوه ای برای پیوندهایی هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. مطبوعات حتی بهتر است.

ایجاد اقتدار گسترده تر

به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو لینک ها را به عنوان سیگنال تفسیر می کنند. پیوندها هدف نیستند، اقتدار هستند. ایجاد اقتدار به معنای داشتن دید وسیع تری از سئوی خارج از صفحه است تا پیوند ساده با کلمه کلیدی در انکر تکست.

ایجاد اقتدار در مورد ساختن برند شماست. هرچه بیشتر ارتباط برقرار کنید، محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارید، کسب و کار شما بزرگتر است، قدرت شما قوی تر می شود. این نباید پیچیده باشد. آیا پیوندی را در امضای ایمیل خود، روی کارت ویزیت خود، و در همه بروشورها یا بروشورهایی که ایجاد می کنید قرار داده اید؟ از آنجا شروع کنید.

بک لینک ها اغلب به طور طبیعی از اقتدار به دست می آیند، اگرچه بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که معادله پیوند مربوط به برند و اعتبار سایت خود را بهینه کنید.

سئو کمی شبیه سس مایونز است

زرده تخم مرغ، خردل، روغن زیتون، نمک و فلفل و فقط باید آن را یکدست هم بزنید. آسان به نظر می رسد، اینطور نیست؟ تهیه یک سس مایونز خوش‌نظر و خوش طعم کمی تمرین می‌طلبد، اما مهم‌تر از آن، دوزهای مناسب از هر ماده لازم است.

برای کسب رتبه در گوگل، باید تعادل مناسبی از یک معماری محکم و تمیز، محتوای با کیفیت بالا و اعتبار سایت پیدا کنید. اغلب مردم بیشتر در مورد بهینه سازی فنی و توسعه سفارشی برای SEO نگران هستند، در حالی که واقعاً در مورد ساخت محتوا و قدرت است. تفاوت چندانی با ساختن و توسعه کسب و کار شما ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید