شبکه ایمن

ارزان ترین مقاصد اطراف ایران برای سفر در تابستان

این روزها و با توجه به وضعیت گرانی ارز و بالا رفتن دلار، شاید پیش خود فکر کنید که سفر به خارج از ایران چندان ساده نباشد، چرا که بسیاری از مسافران بر این باور هستند که سفر خارجی هزینه های غیر قابل کنترل زیادی به همراه دارد و هر طور حساب کنیم اصلا به صرفه و اقتصادی برایمان نیست، اما این قدرها هم سخت و پیچیده نیست!! شما می توانید با یک برنامه ریزی درست و مهمتر انتخابی درست در خصوص خرید تور مسافرتی خود سفری ارزان و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

جدا از این شاید با خودتان بگویید که سفر به شهرهای زیبای کشورمان جذاب تر است ولی از حق نگذریم جای سفر خارجی را نمی گیرد؛ چرا که لذت تفریح و گشت و گذار و کسب تجربیات جدید در خارج از کشور در کنار آشنا شدن با فرهنگ و آداب و رسومی که تا قبل از سفر به آن کشور برای شما غریب بوده اید به نظر ما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود؛ خوب در این مطلب سعی کرده ایم ارزان ترین مقاصد خارجی در حاشیه ایران برای گذراندن تعطیلات تابستانی شما را معرفی کنیم تا دید شما را نسبت به سفر ارزان در خارج از مرزهای کشور تغییر دهیم، همراه ما باشید.

سفر با تور باکو، پایتخت زیبای آذربایجان

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور بشمار می رود. این شهر بر ساحل غربی دریای ‏خزر در شبه جزیره آب ‌شوران قرار گرفته است و یکی از مناطق نفت‌ خیز جهان هم مورد توجه می باشد. باکو پر جمعیت‌ ترین و یکی از زیباترین ‏شهرهای قفقاز کلی جاذبه های متنوع دارد و وجود تعداد بسیار زیادی از پارک ‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌ های متنوع هنری از جمله موسیقی، تئاتر و اپرا ‏زیبایی های بیشماری به این شهر داده‌ است. بخش قدیمی شهر باکو، همراه با برج و حصار قلعه شهر از سده‌های میانه بر جای ‏مانده است و یکی از آثار ثبت شده در یونسکو است و کلی مکان های گردشگری و توریستی که هر کدام درهای جدیدی به روی شما باز خواهند کرد.

خوب موضوعی که همیشه ذهن گردشگران را درگیر کرده، قیمت تور باکو است که تحت تاثیر عوامل مختلفی است. بنابراین بدک نیست بدانید که چه موضوعاتی در تعیین قیمت تور باکو تاثیرگذار است! مدت زمان تور باکو، هتل محل اقامت شما در باکو (نوع هتل شما در باکو)، خدمات جانبی تور باکو (راهنما و تور لیدر، تغذیه، سیم کارت، گشت شهری و …)، جابجایی درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، بازدید و ورودیه ها (مثل موزه ها و …) و وسیله سفر (زمینی، هوایی) همگی در تعیین نرخ تور باکو موثر هستند.

پیدا کردن تور ارزان باکو یکی از هدف ها و خواسته های هر گردشگری است، اما تور ارزان قیمت باکو چیزی است که خیلی هم دور از دسترس نیست و خیلی هوشمندانه می توانید آن را تجربه کنید. اگر فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید، هتل های مقرون به صرفه ای را برای اقامت برگزینید و یا پرواز باکو با ایرلاین های ارزانتری را انتخاب کنید، می توانید از تور ارزان باکو نهایت لذت را ببرید. اما شاید برای شما سوال باشد که آژانس نامی گشت برای ارائه تور باکو ارزان چه راهکاری ارائه می کند؟ نامی گشت با ارائه و نمایش تورهای باکو در یک پلتفورم این امکان را به شما می ‌دهد تا ارزان ترین و مناسب ترین تور باکو یا همان تور ارزان باکو را به صورت اینترنتی رزرو نمایید.

موضوع مهم بعدی این است که قبل از خرید تور باکو باید به چه مواردی توجه کنید!! برای آنکه بهترین تور باکو را بتوانید تهیه نمایید، بد نیست قبل از سفر درباره بعضی موضوعات مطالعه کنید و اطلاعات کافی به دست بیاورید. درباره هتل و محل اقامت تورتان در باکو تحقیق کنید. همچنین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی باکو را بررسی کنید و ببینید تور باکو شما بازدید از کدام جاذبه های توریستی این شهر را در برنامه دارد. خدمات جانبی سفر در تور باکو و جزئیات پرواز هم از دیگر چیزهایی است که قبل از رزرو تور باکو بهتر است به آن توجه کنید.

همچنین این موضوع که کدام آژانس تور باکو را برگزار می‌ کند، هم در کیفیت و البته قیمت تور باکو تاثیرگذار است. چرا که برخی آژانس ها در برگزاری تور باکو دارای تجربه و سابقه بیشتری هستند و اعتبار چشمگیری در صنعت گردشگری دارند. البته آژانس نامی گشت این اطمینان را به شما می دهد که متنوع ترین و ارزانترین تور باکو آذربایجان را در سایت خود برای شما به نمایش بگذارد تا شما بتوانید نسبت به سلیقه و بودجه خود انتخاب های متنوعی پیش رو داشته باشید.

لازم به ذکر است که سایت ها و آژانس های مختلفی هستند که تور باکو را عرضه می ‌کنند؛ اما شما در نامی گشت می ‌توانید بهترین نرخ تور باکو را در میان سایر سایت و آژانس مختلف مقایسه و انتخاب کنید. اگر تور باکو مورد نظرتان را در این سایت انتخاب کردید، در سفر به این شهر شگفت انگیز درنگ نکنید چون یک تور ارزان باکو یا یک تور لحظه آخری باکو چیزی نیست که بتوانید به سادگی پیدا کنید.

سفر به سرزمین تاریخ با تور ارمنستان

سفر به سرزمین تاریخ با تور ارمنستان این روزها یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری به خصوص در بین ایرانی ها بشمار می رود، چرا که این کشور به واسطه تاریخ 3 هزار ساله و مردم مهمان نواز و مهربانی که دارد، توانسته گزینه ای عالی برای کلی گردشگر و توریست از سراسر جهان باشد، ارمنستان کشوری واقع در جنوب قفقاز که پایتخت آن شهر ایروان جذاب است و این کشور از از جنوب با کشورمان ایران همجوار است و نیز زبان رسمی این کشور ارمنی است که جزئی از زبان های هندی و اروپایی به حساب می آید و مهمتر از آنجایی که این کشور سرسبز، کشوری کوهستانی و پر باران است دمای هوای آن به شدت تابع فصول سال است و به جرات می توان گفت که یکی از منابع و درآمدهای مهم ارمنستان صنعت گردشگری آن می باشد.

موضوع مهم اینجاست که اخذ ویزای ارمنستان برای ایرانیان راحت و آسان بوده و کافیست که از آژانس مسافرتی که تور خود را تهیه می کنید بخواهید که جهت اخذ ویزای شما اقدام کنند، همین موضوع توانسته در سال های اخیر تور ارمنستان را به عنوان یک تور نسبتا پر مخاطب در ایران به همه معرفی کند.

اگر مسافر کشور ارمنستان هستید مهم است اطلاع داشته باشید که یکی از حساس ترین و مهم ترین نکات در خرید تور ارمنستان، انتخاب یک پکیج مناسب با تمام امکانات رفاهی و گردشگری برای شماست و حال در چیدمان این تور انتخاب هتل به مراتب مهم تر و حساس تر برای شما جلوه می کند چرا که این مسیر پرطرفدار از جمله کشورهایی هستند که به تازگی توانسته اند در لیست محبوب ترین کشورها برای گردش و تفریح ایرانیان قرار بگیرند و برخلاف سایر مسیرها و تورهای دیگر از هتل های با کیفیت تر با کلی خدمات ویژه برخوردار است، پس انتخاب محل اقامت در این کشور می تواند یکی از مهم ترین انتخاب ها در طول سفر به ارمنستان باشد و همچنین جالب است بدانید که در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده که شامل تورهای 3 شب و 4 روز به مقصد ارمنستان است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح ممکن تجربه کنید.

شاید بارها در تبلیغات شنیده باشید تور ارزان ارمنستان می شود، حالا منظور از تور ارزان چیست؟ بعضی مواقع به دلیل استقبال کم افراد از سفر در زمان های مختلف به خصوص زمانی که دیگر فستیوال و جشنی برای برپایی نیست و یا اینکه زمان هایی که آب و هوای کشور دچار تغییرات می شود، تور ارزان تر از قبل و با تخفیف ها و آفرهای مناسب و هیجان انگیزی به مسافران علاقه مند سفر ارائه می شود و در ضمن بدک نیست بدانید که ماه های دی تا بهمن جزو خلوت ترین ماه های گردشگری در ارمنستان است و درست انتخاب تور این مقصد در این زمان می تواند تخفیف های بسیار عالی هتل ها و پروازها را برایتان به همراه داشته باشد و به صورت کلی شما عزیزان را با یک تور ایروان ارزان می توانید یک تجربه فوق العاده را کسب کنید.

تور گرجستان، ارزان ترین مقصد خارجی برای ایرانیان

تور گرجستان از جمله تورهایی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال ایرانی های عزیز قرار گرفته است و یکی از این دلایل، ارزانی تور گرجستان و این کشور و دیگری به دلیل این که ایرانی ها برای ورود به گرجستان نیازی به ویزا ندارند و در هر زمان می توانند برای رفتن به این کشور اقدام کنند، مجموعه نامی گشت در تابستان و به خصوص شهریور ماه، تور گرجستان را در متنوع ترین حالت برگزار می کند و این تور به دلیل این که لحظه آخری است، بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و در کل هرچه رو به پاییز و آخر تابستان می رویم تورهای خارجی ارزان تر می شوند.

پیشنهاد ما این است که تور گرجستان را حتما در شهریور ماه بخرید، چرا که در این بازه زمانی گرجستان هم ارزان است و هم آب و هوای خوب و مطبوعی دارد و می توانید با شرکت در تور گرجستان یک سفر رویایی را در تابستان گرم در شهرهای زیبای تفلیس یا باتومی تجربه کنید، هم سفر به اروپا کرده اید و هم در سواحل زیبای دریای سیاه به گشت و گذار و شنا می پردازید و یا به دیدن آثار تاریخی زیبای باقی مانده از سده های مختلف در تفلیس می روید، چه چیزی بهتر از این که در یکی از تورهای ترکیبی گرجستان که از جمله تورگرجستان ارزان به شمار می رود ، شرکت کنید و از روزهای زندگی نهایت لذت را ببرید و تابستان خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید.

ما بعنوان مجری و برگزار کننده تورهای گرجستان پیشنهاد می دهد که در بخش منو سایت نامی گشت در بخش مناطق گردشگری گرجستان را مطالعه نمایید که مقالات بسیاری درج شده که در زمینه های تور گرجستان، حمل و نقل در تور گرجستان، جاذبه های گردشگری گرجستان، مراکز خرید گرجستان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم گرجستان و… کمک بسیاری به انتخاب تور گرجستان شما می نماید و در آخر در منو تورهای خارجی نیز تور گرجستان، تور تفلیس و تور باتومی به چشم می خورد که شما می توانید وارد بخش مورد نظر شده و اطلاعات تور گرجستان خود را مشاهده نمایید و با تماس با مشاورین آژانس مسافرتی و گردشگری این مجموعه با مشاوره کارشناسان با تجربه تور مورد نظرتان را تهیه نمایید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای باکو، ارمنستان و گرجستان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به این مقاصد هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه کنند و نرخ تورهای باکو، ارمنستان و گرجستان را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای گفته شده در بالا ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید