شبکه ایمن

هزینه طراحی سایت برای وکلا در سال 1401

تقریبا برای هر قشری از جامعه طراحی سایت وجود دارد. البته که قرار نیست طراحی های سایت برای هر قشری شبیه به قشر دیگر باشد. در حوزه های طراحی سایت موارد مختلفی وجود دارند که قرار است هر کدام از آن ها، مخصوص یک کسب و کار خاصی باشند. حال طراحی سایت برای وکلا یک سری ویژگی های خاصی دارد که ممکن است روی هزینه طراحی سایت برای وکلا تاثیر مستقیم بگذارد. در این مقاله هم قرار است به همین موارد بپردازیم. بیشتر مواردی که روی قیمت این سایت ها تاثیر می گذارند، ممکن است روی حوزه های دیگر طراحی سایت نیز صدق کنند. به هر صورت اما یک سری ویژگی های محدودی وجود دارند که ممکن است کمی با دیگر سایت ها فرق کنند که همین موارد ممکن است کاملا روی قیمت این نوع سایت ها تاثیر گذار باشند. این موارد را بررسی خواهیم کرد.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

هزینه طراحی سایت برای وکلا

C

ویژگی هایی که روی هزینه طراحی سایت برای وکلا موثرند

طراحی سایت وکالت تابان شهر

مشاهده صفحه هزینه طراحی سایت برای وکلا

هزینه طراحی سایت برای وکلا

در حوزه های طراحی سایت درباره طراحی سایت وکالت صحبت کردیم. این نوع سایت ها ویژگی های خاصی دارند که مختص به خودشان است. طراحی سایت حقوقی معمولا یک پرستیژ خاصی دارد و از رنگ بندی های تیره و غیر تجاری استفاده می کند و معمولا طراحی این نوع سایت ها به طراحی سایت شرکتی بسیار نزدیک است. هزینه طراحی سایت برای وکلا هم چیزی شبیه به طراحی سایت شرکتی است، با این تفاوت که ارتباط در این نوع سایت ها بسیار مهم است. یعنی در واقع باید شرایطی فراهم بشود که موکلان بتوانند با وکیل در سایت در ارتباط باشند و موارد خودشان را همان جا مطرح کنند. گاهی البته ممکن است حتی هزینه این سایت ها به نسبت دیگر سایت ها هم پایین باشد به این خاطر که اضافه شدن امکانات خاص کاملا دلبخواهی است.

در مقالات قبلی اشاره کردیم که هر کسب و کاری می تواند طراحی سایت خودش را داشته باشد. طراحی سایت باعث شده است که خیلی از کار ها از قبل راحت تر بشوند و سرعت کار ها بیش از پیش بالا تر برود. اما موضوع اینجاست که بعضی از کسب و کار ها، بیش از دیگران به طراحی سایت نیاز دارند. به این خاطر که مثلا موضوعی مثل گرفتن وکیل، شاید چیزی نباشد که همیشه در دسترس ما باشد. در دنیای امروز شما می توانید وکیل مورد نظر خودتان را برای مشکل حقوقی مورد نظرتان پیدا کنید و کار ها را به او بسپارید. قبلا معمولا وکلا به صورت بازاریابی دهان به دهان پیدا می شدند اما در حال حاضر سایت ها و موتور های جست و جو می توانند این کار را برای شما انجام بدهند. حال در ادامه به موضوع اصلی مقاله بر می گردیم.

ویژگی هایی که روی هزینه طراحی سایت برای وکلا موثرند

به طور کلی بگذارید با شما رو راست باشیم که ویژگی های طراحی و توسعه سایت وکلا چندان تفاوتی با دیگر سایت ها ندارند. فقط یک سری مواردی وجود دارند که ممکن است در سایت های وکلا خاص باشند و تفاوت ها را ایجاد کنند. ما نه تنها به این موارد، بلکه به موارد دیگری که ممکن است بین سایت های دیگر هم مشترک باشند هم می پردازیم.

نوع طراحی سایت وکلا

هزینه طراحی سایت برای وکلا مستقیما به این موضوع بستگی دارد که طراحی سایت آن از چه نوعی باشد. اگر از وردپرس و قالب های آن استفاده شود مسلما هزینه کمی پایین تر می آید و اگر طراحی سایت آن اختصاصی باشد، هزینه آن بسیار بالا خواهد رفت. البته این موضوع را هم باید در نظر داشت که اگر به قالب وردپرس توسط توسعه دهنده یا طراح، موارد و امکانات دیگری اضافه شود همچنان هزینه ممکن است از حد معمول بیشتر شود. همچنین طراحی سایت اختصاصی هم هزینه ثابتی ندارد و بر طبق امکانات قیمت متفاوت است.

ایجاد امکان ارتباط

یکی از مواردی که روی هزینه طراحی سایت برای وکلا تاثیر می گذارد، امکان ارتباط چتی و اینترنتی در سایت است که معمولا لازم است روی این سایت ها تعریف شود. این امکانات هم معمولا کدنویسی خاص خودشان را دارند که مسلما روی هزینه تاثیر گذار هستند. البته این موضوع دلیل نمی شود که بخواهید از این امکان استفاده نکنید. طراحی سایت حقوقی حتما باید این امکان را در سایت قرار بدهد که در صورت نیاز کاربر به محض ورود بتواند مشکل خودش را در سایت در میان بگذارد. البته که کاربر می تواند از صفحه تماس با ما نیز استفاده کند، اما موضوع اینجاست که ممکن است امکان تماس وجود نداشته باشد یا مشکل باید به صورت خصوصی مطرح بشود که این امکان می تواند به کمک کاربران بیاید.

ایجاد امکان رزرو وقت مشاوره

همانند طراحی سایت پزشکی، شما می توانید از توسعه دهنده سایت خود بخواهید که یک امکان برای رزرو وقت مشاوره نیز در سایت قرار بدهد. خود این موضوع هزینه جداگانه دارد به این دلیل که این امکان یکی از امکانات جانبی و اضافی است و کدنویسی آن کمی فراتر از بخش های عادی سایت می باشد. این امکان بیشتر به درد وکلایی می خورد که مستقیما می خواهند همه کار هایشان از طریق سایت انجام بشود که البته رویکرد بسیار پسندیده ای هم هست. به این دلیل که هرچقدر فعالیت در سایت بالا برود، سایت محبوب تر شناخته می شود و مسلما موتور های جست و جو هم آن را در اولویت خود قرار می دهند. این موضوع باعث می شود سایت از طریق موتور های جست و جو مخاطبان بیشتری جذب کند.

موارد مرتبط با سئو تکنیکال سایت

بله مسلما سئو سایت به خودی خود هزینه های جداگانه خودش را دارد و اموری دارد که با وجود مرتبط بودن با طراحی سایت، مستقل از آن هستند. اما امور مرتبط با سئو تکنیکال و مواردی که به ساختار سایت مربوط است و نه به محتوا و فعالیت های خارج از سایت، می تواند جزو موارد تاثیر گذار بر هزینه طراحی سایت برای وکلا باشد. این امور، به این خاطر که به بهینه سازی موتور های جست و جو مرتبط هستند جزو موارد سئو محسوب می شوند و چون معمولا یک سری از آن ها در حین طراحی سایت و توسعه آن انجام می شوند، می توان آن ها را جزو موارد دخیل در هزینه به حساب آورد. این موارد یک سری اقدامات تخصصی هستند که به هزینه جداگانه نیاز دارند و پیشنهاد می شود که حتما برای جذب مخاطب بیشتر هم که شده روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

زیاد و کم شدن صفحات سایت

ساختار بیشتر سایت ها معمولا از یک اصول خاصی پیروی می کنید و یک سری صفحات سایت را بیشتر سایت های دنیا دارند. مثلا خیلی کم پیش می آید که یک سایت صفحه “تماس با ما” نداشته باشد و یا اینکه اصلا ممکن است صفحه ای برای معرفی کسب و کار و تیم پرسنل در یک سایت اصلا وجود نداشته باشد. این زیاد و کم شدن صفحات، خصوصا در طراحی سایت اختصاصی تاثیر بسیار زیادی در هزینه طراحی سایت برای وکلا می گذارد. مثلا شاید یک وکیل دوست داشته باشد که حتما صفحه خبرنامه یا بلاگ در سایتش باشد و یا اینکه بخواهد برای هرکدام از خدمات خود صفحات جداگانه تعریف کند و هرکدام هم ساختار خودشان را داشته باشند. این موارد، می توانند تاثیر بسیار زیادی روی هزینه طراحی سایت بگذارند که این مورد کاملا بستگی به مدیر سایت دارد و اینکه چه مواردی را می خواهد.

وجود امکانات جانبی و منحصر به فرد

وقتی طراحی سایت وکالت را انجام می دهیم مسلما یک هدفی از این کار داریم. شاید هدف ما فقط و فقط جذب مشتری های فضای وب باشد، اما طراحی سایت دنیای وسیع تری دارد و کار های باور نکردنی ای می شود با یک وب سایت انجام داد. منظور ما از همین کار های خارق العاده، امکانات جانبی و منحصر به فردی است که هر سایتی، از جمله سایت حقوقی و وکالت می تواند در خود داشته باشد. چند تا از این امکانات را در بالا به آن ها اشاره کردیم، اما طراحی سایت به چیز هایی که گفتیم محدود نمی شود و بسته به سلیقه و خلاقیت توسعه دهنده و طراح سایت شما، ممکن است امکانات دیگری هم به سایت شما اضافه شود. پس یادتان باشد که حتما قبل از طراحی سایت، خواسته هایتان را با طراح سایت خود در میان بگذارید و ببنید که آیا می شود رویایتان از یک طراحی سایت به حقیقت بپیوندد؟

کلام آخر

گفتیم که چه مواردی ممکن است روی هزینه طراحی سایت برای وکلا تاثیر بگذارد اما همچنان به دو مورد اشاره نکردیم. هزینه سایت هم به شرکت یا برنامه نویسی که کار را برای شما انجام می دهد بستگی دارد، هم اینکه اصلا چند نفر قرار است روی سایت شما کار بکنند و چه زبان ها برنامه نویسی ای را قرار است برای طراحی و توسعه سایت شما استفاده کنند. این ها شاید برای هر سایت دیگری صدق کنند، اگرچه یکسری دیگر از موارد بالا که گفتیم هم برای سایت های دیگر هم صدق می کنند اما در هر صورت همیشه باید حواسمان به این موارد باشد و بدانیم که دقیقا چقدر باید بودجه برای طراحی سایت وکالت خود کنار بگذاریم. در ضمن به شما پیشنهاد می کنیم که بیش از اینکه بخواهید به قیمت این نوع سایت ها فکر کنید، بازدهی آن ها را مد نظر قرار دهید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم دید کلی ای از هزینه طراحی سایت برای وکلا به شما بدهیم و ممنون که در این مقاله همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید