شبکه ایمن

نظرسنجی مدرن با ایپول

با پیشرفت تکنولوژی دیگر روش های قدیمی نظر سنجی و برگزاری آزمون ها کنار رفته است و شما برای شرکت در آزمون ها و یا شرکت در نظرسنجی ها نیازی به گردهم آیی و یا صرف هزینه های مختلف ندارید و برای این کار تنها کافیست که به صورت آنلاین اقدام کنید. آزمون ساز آنلاین، پرسشنامه آنلاین و فرم ساز حرفه ای سه قابلیت بسیار حرفه ای و پیشرفته در سایت ها است که امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات را برای افراد فراهم می کند.

فرم ساز آنلاین

فرم ساز آنلاین فرمی در صفحات وب است که با استفاده از تگ ها و کدهای مختلف ایجاد می شود. این فرم ها دارای فیلدهای مختلفی است که شما اطلاعات خواسته شده را در آن وارد می کنید و با کلیک بر روی گزینه ثبت، اطلاعات شما بر روی سرور ذخیره سازی می شود. فرم ساز آنلاین دارای بخشی تحت عنوان برنامه نویسی است که اطلاعات را به سرور می رساند. ولی شما این بخش را به صورت گرافیکی مشاهده می کنید و با درگ هر یک از فیلدها می توانید فرم مخصوص به خود را طراحی کنید. این فرم قابل چاپ بوده و به شما دسترسی کامل به اطلاعات را می دهد. برخی از فرم سازهای آنلاین به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد ولی برای این که بتوانید فرم ساز آنلاین را به صورت پیشرفته و حرفه ای در دسترس داشته باشید باید نمونه های آماده آن را خریداری کنید.

 امکانات فرم ساز آنلاین

 

امکانات فرم ساز آنلاین

فرم ساز آنلاین به صورت هوشمند عمل کرده و قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد. یکی از امکانات ویژه این فرم سازها امکان طراحی آن به صورت کاغذی است. بدین معنا که شما می توانید ظاهر و قالب فرم خود را به صورت کاغذی طراحی کرده و آن را بر روی کاغذ چاپ کنید. همچنین این فرم سازها دارای قابلیت چند زبانه نیز هستند و می توان آن را به صورت بین المللی طراحی کرد. به عنوان مثال در گذشته پس از پایان کلاس های آموزشی برگه هایی بین دانش آموزان پخش میشد که میزان رضایت از کلاس و انتقادات و پیشنهادات در آن وجود داشت و پس از پر کردن فرم و ارائه آن باید این اطلاعات مورد بررسی قرار می گرفت. این کار هزینه و زمان زیادی می برد. ولی امروزه این پروسه در مدت زمان کوتاهی توسط فرم ساز آنلاین انجام می پذیرد و شرکت کنندگان می توانند با ورود به سایت و پر کردن فرم نظر سنجی به صورت آنلاین نظر خود را اعلام کنند.

آزمون ساز آنلاین

قطعا شما که در حال مطالعه این بخش هستید، آزمون های متعددی را پشت سر گذاشته اید. آزمون ساز حرفه ای روش های قدیمی برگزاری امتحانات و آزمون ها را کنار گذاشته و با ارائه آزمون های آنلاین کیفیت واحد آموزش را افزایش داده است. در این حالت شما می توانید انواع سوالات را در قالب های مختلف طراحی کرده و در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید. شرکت کنندگان پس از پاسخ گویی به سوالات با زدن بر روی گزینه ثبت، به صورت خودکار تمامی پاسخ ها را بر روی سرور سایت ذخیره می کنند. در نهایت نیز صاحب سایت می تواند نمرات شرکت کنندگان را به صورت خودکار رتبه بندی کند. آزمون ساز آنلاین در قالب های مختلفی قابل ارائه است و شما می توانید انواع سوالات را در داخل این فرم ها طراحی کنید. آزمون ساز آنلاین یکی از الزامات انواع سایت های آموزشی، مدارس و دانشگاه ها به شمار می رود.

 قیمت آزمون ساز آنلاین

 

قیمت آزمون ساز آنلاین

آزمون سازهای آنلاین در برخی از سایت ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. ولی با توجه به اهمیت کیفیت و ساختار و قیمت آزمون ساز ها بهتر است که آزمون ساز آنلاین را از سایت های معتبر سفارش دهید. وجود آزمون ساز آنلاین شما را از هزینه های ورق های امتحانی، هزینه چاپ و بسیاری از هزینه ها و دردسرهای برگزاری آزمون حضوری بی نیاز می کند و از این رو بسیار مقرون به صرفه می باشد. شما با استفاده از آزمون ساز آنلاین می توانید بی نهایت سوال طراحی کرده و آزمون های متعددی را برگزار کنید. تیم ایپول دارای تیمی بسیار حرفه ای و تخصصی هستند که با کیفیت ترین و معتبرترین آزمون ساز آنلاین را طراحی می کنند. این آزمون سازها قالب های مختلفی دارند و می توانند انواع سوالات را برای شما طراحی کنند.

پرسشنامه آنلاین

پرسش نامه آنلاین یکی از بهترین روش هایی است که شما از طریق آن می توانید بازخورد و عملکرد سایت را مورد بررسی قرار دهید. در واقع پرسشنامه های آنلاین به شما در مدیریت بهتر و بیشتر سایت کمک می کند. در واقع استفاده از این پرسشنامه ها تنها به نفع صاحبین سایت نیست بلکه کاربران نیز می توانند از قابلیت های آن بهره مند شوند. قطعا شما نیز در انتهای سایت ها بخشی تحت عنوان نظرها و پیشنهادات را مشاهده کرده اید، این بخش با استفاده از پلتفرم پرسشنامه آنلاین حرفه ای طراحی شده است و این امکان را به کاربران می دهد که با مطالعه این بخش از میزان رضایت مندی سایر افراد از سایت شما مطلع شوند. در نتیجه شما با استفاده از پرسشنامه های آنلاین می توانید مدیریت بهتری بر روی سایت خود داشته باشید.

 هدف از ارائه پرسشنامه آنلاین چیست؟

 

هدف از ارائه پرسشنامه آنلاین چیست؟

پرسشنامه های آنلاین اهداف متعددی را دنبال می کنند. ثبت نظرات، خواسته ها و پیشنهادها، جمع آوری اطلاعات مخاطبین، پیدا کردن علاقه مندی های کاربران و اطلاع از عدم علاقه مندی های آن ها، تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان و … از جمله اصلی ترین اهداف پرسشنامه آنلاین به شمار می رود. صاحبین سایت ها با استفاده از این پرسشنامه می توانند نظر و پیشنهادات مشتریان را در خصوص کالا و یا خدمات خود جویا شوند و با شناخت نقاط ضعف و قوت خود به بهبود عملکرد سایت و نهایتا افزایش درآمد خود کمک کنند. پرسشنامه های آنلاین در قالب های مختلف موجود هستند که هر کدام کارکرد خاصی را برای سایت شما به دنبال دارد. در صورتی که قصد طراحی پرسشنامه آنلاین پیشرفته را دارید بهتر است که طراحی این پلتفرم را به افراد حرفه ای بسپارید. تیم تخصصی ایپول در این راستا آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

برگرفته از وب سایت سامانه فرم ساز و آزمون ساز ایپول https://epoll.pro/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید