شبکه ایمن

معرفی 12 تا از بهترین نمونه سایت های وردپرسی که می توانند منبع الهام خوبی باشند!

زمانی که اسم وردپرس به میان می آید همه تصور می کنند که قرار است از یک طراحی سایت خیلی ساده صحبت کنیم که فقط کسب و کار های کوچک و متوسط از آن استفاده می کنند. در حال که واقعا وردپرس فراتر از آن چیزی است که فکرش را می کنیم. بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در دنیا سایت های معروفی را تولید کرده است که می خواهیم اینجا هم بهترین نمونه سایت های وردپرسی را به شما معرفی کنیم. سایت های معروفی که شاید خیلی از ما ها نیز یک بار وارد آن ها شده ایم یا اسم برند های مرتبط با آن ها را شنیده ایم ولی فکرش را هم نمی کردیم که این سایت ها با همین وردپرسی طراحی شده اند که خیال می کردیم برای سایت های متوسط و پایین تر از آن است. پس در این مقاله همراه ما باشید.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

نمونه سایت های وردپرسی

C

بهترین نمونه سایت های وردپرسی

آشنایی با انواع خدمات طراحی سایت تابان شهر

مشاهده خدمات نمونه سایت های وردپرسی

نمونه سایت های وردپرسی

همیشه زمانی که طراحی سایت برند های بزرگ را می بینیم پیش خودمان می گوییم که احتمالا صفر تا صد این وب سایت توسط چندین برنامه نویس طراحی شده است که در کارشان بهترین هستند. احتمالا شاید حتی به عنوان یه برنامه نویس هم متوجه نشویم که سایت وردپرسی است پنل اختصاصی ندارد. شاید به این خاطر باشد که وقتی نمونه سایت های وردپرسی را می گویند، عادت کرده ایم که به یک سری افراد عادی جامعه فکر کنیم که با کمترین هزینه، یک سایت وردپرسی را به دنیای وب وارد کرده اند. در حالی که که اینطور نیست و خیلی از برند های بزرگ هم با وجود طراحی اختصاصی سایتشان، از وردپرس استفاده می کنند و واقعا چرا استفاده نکنند؟ چرا برای چیزی هزینه کنیم که نمونه اش به صورت Open Source وجود دارد؟

حال در این مقاله نیز ما برای اثبات حرف خودمان سراغ “بهترین سایت های وردپرسی” رفته ایم که خیلی از آن ها یا خودشان معروف هستند، یا مرتبط با برند معروفی هستند که اکثرا آن را می شناسیم. این نمونه سایت های وردپرسی هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و شاید تصور کنیم که چنین ویژگی هایی از وردپرس بعید است. باید به شما بگوییم که اینطور نیست و وردپرس CMS ای فراتر از آن چیزی است که آن را تصور می کنیم.

بهترین نمونه سایت های وردپرسی

Etsy Journal

اولین نمونه سایت های وردپرسی ما سایت شناخته شده Etsy Journal است. این سایت یک بلاگ برای فروشگاه جهانی Etsy می باشد که در آن می توانید هدایای دست ساز و خلاقانه برای دوستان خودتان خریداری کنید. یک جورایی این سایت شبیه به “با سلام” خودمان می باشد و قصد دارد فروشندگان صنایع دستی خلاقانه را به مشتریان علاقه مند به این محصولات وصل کند. حال تصور کنید که بلاگ چنین فروشگاه معروف و بزرگی در جهان با وردپرس کار می کند و این موضوع نشان می دهد که وردپرس چقدر قدرتمند و عجیب است.

Etsy Journal

TechCrunch

TechCrunch یک سایت خبری معروف مرتبط با تکنولوژی است که اخبار تکنولوژی، فناوری ها جدید و بررسی آن ها را پوشش می دهد. این سایت چیزی شبیه به همان زومجی ما می باشد و درباره ترند های جدید تکنولوژی، استارتاپ ها جدید و محصولات جدیدی که عرضه شده اند صحبت می کند. این سایت هم با CMS وردپرس کار می کند و یکی از بهترین نمونه سایت های وردپرسی است. این سایت 25 میلیون دلار ارزش دارد که رقم جالبی برای یک سایت وردپرسی می باشد.

Microsoft News

بله دوستان درست است! بلاگ غول صنعت کامپیوتر و تکنولوژی هم توسط وردپرس راه اندازی شده است. بلاگی که طراحی فوق العاده ای دارد و به خوبی مقالات را دسته بندی کرده است. لازم به توضیح نیست که چرا یکی از شناخته شده ترین برند های دنیا از وردپرس برای سایت خود استفاده می کند. به هر حال دیگر باید حالا متوجه شده باشیم که وردپرس قدرت هایی دارد که ما از آن ها خبر نداریم.

TED Blog

درباره TED Talk چیزی می دانید؟ سخنرانی های جالب و بعضا انگیزشی ای که معمولا مدیران کسب و کار ها انجام می دهند و از تجربیات خودشان در زمینه های مختلف صحبت می کنند. حال این تد تاک خودش یک بلاگ دارد که ویدیو های تد تاک ها را در آن قرار می دهد. این سایت با کدام CMS طراحی شده است؟ وردپرس! وردپرس کمک کرده است که مدیران کسب و کار بتوانند ایده ها و تجربیات خودشان را در اختیار مردم عادی قرار بدهند و این کار با یک طراحی سایت وردپرسی عالی میسر شده است.

TED Blog

BBC America

خود BBC را که شک داریم کسی نشناسد. حال تصور کنید که شعبه آمریکای آن یک سایت دارد. شاید پیش خودتان بگویید که این سایت احتمالا یک طراحی اختصاصی از صفر تا صد و همراه با یک پنل اختصاصی دارد. خیر، این سایت هم یک از نمونه سایت های وردپرسی است که اتفاقا شما می تونید داخل آن تمامی برنامه های شبکه BBC را تماشا کنید. جالب است که این سایت یک بلاگ و یک فروشگاه اینترنتی هم دارد و می توانید در آن خرید هم بکنید.

PlayStation

باز هم یک برند بزرگ دیگر در صنعت تکنولوژی و یکی از انقلابی ترین محصولاتش در صنعت بازی های ویدیویی، منظور ما Sony و محصول PlayStation است. پلی استیشن فقط مخصوص بچه ها نیست و خود ما آدم بزرگ ها هم گاهی دوست داریم پس از یک روز خسته کننده در کارمان، دسته های پلی استیشن را دستمان بگیریم و غرق دنیای بازی های کامپیوتری بشویم. حال شما تصور کنید که پلی استیشن یک بلاگ هم دارد که هم اخبار بازی های کامپیوتری را پوشش می دهد و هم به تحلیل و بررسی دنیای آن ها می پردازد. این سایت هم وردپرسی است و اتفاقا وردپرس خیلی هم خوب از پس طراحی و راه اندازی آن برآمده است.

PlayStation

Skype

اسکایپ که یکی از معروف ترین و امن ترین مسنجر ها به حساب می آید برای مایکروسافت است. CMS وردپرس سایت این مسنجر معروف را هم به عهده گرفته است و بلاگ این سایت که شامل اخبار مربوط به آن می شود، توسط وردپرس ساخته و پرداخته شده است و در واقع این سایت یکی از بهترین نمونه سایت های وردپرسی است. این وبلاگ مطالب جالب و مهربانی دارد که شامل یک سری مصاحبه هایی می شود که نشان می دهد چگونه تکنولوژی های رایگان به وصل شدن انسان ها به یکدیگر کمک کرده است.

The Walt Disney Company

ثروتمند ترین و پولدار ترین کمپانی رسانه در دنیا سایت وردپرسی دارد. خودتان تصور کنید که وردپرس چقدر قدرتمند است. این سایت محیط شادی دارد و برند هایی که با دیزنی کار می کنند هم در آن ذکر شده اند. این سایت شامل منو های جذاب و نویگیشن عالی می شود که شاید باور نکنید که همه آن ها با وردپرس اجرا شده اند. در واقع این سایت یکی از بهترین نمونه سایت های وردپرسی است که می تواند منبع الهام خوبی هم باشد.

The Walt Disney Company

Star Wars Blog

شما هم مثل من طرفدار سری جنگ ستارگان هستید؟ اگر نیستید هم اشکال ندارد به بلاگ این حماسه جالب فضایی سر بزنید که یکی از نمونه سایت های وردپرسی است. حتی اگر مطالب آن هم برایتان جذاب نباشد طراحی خاص و عالی آن به شدت چشم شما را جذب می کند و می تواند یک منبع الهام عالی برای بلاگ های شما باشد. این بلاگ زیر مجموعه Disney است و باز هم از پلتفرم وردپرس برای طراحی آن استفاده شده است که در سال 2019 تاسیس شد که افراد کمپانی مطمئن شوند که طرفداران جنگ ستارگان اخبار مرتبط با این سری فضایی را از دست نمی دهند.

Yelp

یکی از معروف ترین برند های دنیا از یکی از سئو پذیر ترین سایت های وردپرسی استفاده می کند. چرا؟ چون این سایت برای معرفی بهترین کسب و کار ها و بررسی آن ها می باشد و کاربران موتور های جست و جو بهتر است که اگر می خواهند درباره کسب و کار خاصی اطلاعات جمع کنند به سراغ این سایت بیایند.

Facebook Newsroom

انگار قرار نیست اسامی بزرگ در دنیای تکنولوژی در این لیست تمام بشوند. سایت بلاگ فیسبوک هم یک سایت وردپرسی عالی است که تمامی اخبار مرتبط با فیسبوک را پوشش می دهد. این مورد از بهترین نمونه سایت های وردپرسی تمامی مطالب مرتبط با فیسبوک و بیانیه های رسمی این برند جهانی را شامل می شود. فیسبوک در حال حاضر پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی در جهان محسوب می شود که میلیارد ها کاربر دارد و جالب است که برای سایت بلاگ خود از یک سایت وردپرسی استفاده می کند.

MTV News

موسیقی همه جا هست و همه ما نیز موسیقی را دوست داریم (احتمالا) و MTV هم یکی از بهترین شبکه ها برای معرفی موسیقی های جدید و آلبوم های موسیقی بوده است. حال جالب است که سایت خبری این شبکه یکی از بهترین نمونه سایت های وردپرسی محسوب می شود که طراحی آن هم بسیار عالی می باشد و به خوبی از پس نام این برند برآمده است.

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی بهترین نمونه سایت های وردپرسی متوجه شدیم که وردپرس خیلی بهتر از آن چیزی است که تصور می کنیم و شاید همیشه درباره آن اشتباه فکر می کردیم. CMS منبع باز رایگانی که هرکسی می تواند از آن استفاده کند و حتی با کمترین امکانات بتواند سایت خودش را راه اندازی کند. حال دیدیم که بیشتر برند های معروف یا برای سایت یا برای بلاگ خود از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند و حالا دیگر برای ما واضح است که چقدر این CMS جذاب و کاربردی است. ممنون که در این مقاله همراه ما بودید و امیدواریم که نمونه های خوبی را معرفی کرده باشیم.

منبع:

Elementor

دیدگاهتان را بنویسید