شبکه ایمن

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای نسخه اندروید

یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های نسخه اندروید بازی های آنلاین است. سافت دانلود که بزرگترین سایت دانلود رایگان نرم افزار است برای کاربران خود بازی آنلاینت بصورت رایگان قرار داده است.بازی که شما با گوشی خود رقابت خودتون با دیگران شروع میکنید. رقابت برای پیروز شدن رقابت سنگین بین بازیکنان در بازی های آنلاین هم اکنون میتوانید بازی های آنلاین خودتون در سایت سافت دانلود بصورت رایگان و لینک مستقیم دریافت کنید.

بازی های آنلاین عبارتنداز: بازی کلش آف کلنز, بازی ساکر استار, بازی محبوب کلش رویال, بازی , بازی مورتال کمبات, بازی گانز آپ , ربات های جنگی و… سایر بازی های که میتوانید ازطریق سایت سافت دانلود آن ها را دریافت کنید.

بازی کلش آف کلنز

یکی دیگه از بازی های محبوب که بیش از 15 سال در بازی های آنلاین خوش درخشیده است. مهمترین ویژگی این بازی این است که هر بار که پیشرفت میکنید در بازی باید هم سطح های خودتون به مبارزه بپردازید. در بازی کلش شما علاوه بر مبارزه چند نفره میتوانید از مبارزات قبلیه خود هم برخوردار باشید. در مبارزات قبلیه ای شما و سایر متحدان خود در یک پرچم قرار میگیرید و با اتحاد های دیگر وارد جنگ میشوید. پیروز در جنگ میتواند منفعت بسیاری برای شما داشته باشد. این منفعت ها شامل غنایم جنگی, گرفتن مدل های افتخار, بالا بردن سطح اتحاد خودتون و سایر مزایا که میتواند شما را در هدف های بزرگ کمک کند. این بازی بصورت رایگان در سافت دانلود قابل دانلود میباشد.

بازی محبوب ساکر استار

یکی دیگه از بازی های که میتوانید از آن بازی کسب در آمد کنید بازی ساکر استار است. حالا میخواهید بدونید چگونه میتوانید از این بازی در آمد داشته باشید؟ آیا استعداد شما در بازی ها زیاد است؟ آیا دوس دارید در آمد خودتون از بازی های آنلاین در بیاورید. بسیار خب ما به شما بازی بزرگ ساکر استار رو معرفی میکنیم. بازی پر قدرت پر حجم و زیبا است. این بازی نزدیک پنچ سال هست که در کشور ما جا افتاده است. و بازیکنان متعددی از طریق این بازی کسب درآمد میکنند. داشتن دقت و تمرکز میتواند موفقیت شما در این بازی باشد. شما در این بازی در یک میدان فوتبالی پنچ مهره مختلف دارید که باید هر ضربه که میزنید هدف دار و طوری باشد که طرف مقابلتون رو گیج کند. آما در آمد این بازی به چه شکل است؟ شما در این بازی به ازای سکه های که پیروز میشوید آنها را میتوانید به مبلغ متفاوت به سایت ها یا به کاربران آنلاین این بازی بفروشید.

بازی محبوب مورتال کمبات آنلاین

محبوبیت و جذابیت بازی مورتال کمبات رو میتوانید در نسخه اندروید آن تجربه کنید. تجربه بالا در بازی های بزرگ مورتال کمبات به شما سبک مبارزه و شخصیت های متفاوتی در بازی معرفی کند. شما در این بازی علاوه بر بازی کردن خودتون با کامپیوتر هوش مصنوعی میتوانید بصورت آنلاین با رقبای از سراسر جهان با فن و تکنیک های خاص بازی کنید. دراین بازی شخصیت های بزرگ مورتال کمبات همچون سبزیرو, اسکورپین, جک, لین و… وجود دارند. این شخصیت ها برای خود فن و تکنیک های خاصی دارند که باید این تکنیک هاتون در مواقع بازی انجام دهید. این بازی بزرگ هم میتوانید از سایت سافت دانلود بصورت رایگان دریافت کنید.

بازی کلش رویال

یکی دیگه از بازی های که شرکت سوپرسل انتشار کرده بعد از بازی کلش آف کلنز بازی کلش رویال هست. بازی که بصورت آنلاین دنبال میشود. شما در یک سه قلعه بزرگ قرار دارید با استفاده از نیرو هاتون باید قلعه دشمنان خودتون رو از کار بندازید. اگر موافق بشید قلعه اصلی یعنی قلعه مادر رو نابود کنید میتوانید به راحتی بر مسابقه پیروز شوید و غنایم زیادی رو برای خودتون بیاورید. از غنایم میتواند برای ارتفا دادن نیرو های خود استفاده کنید.

بازی گانز آپ

بازی مدرن, جدید, جنگی, استراتژیک, مدیریت که یک جنگ مدرن و جدید در میان است. شما در این بازی بعنوان یک فرمانده جنگ باید سرباز های خودتون رو تعلیم کنید. آنها را به میدان نبرد بفرستید. با دشمنان خود بجنگید. آنها را از پا در بیاورید. تعلیم سرباز و فرماندهی آنها در میدان جنگ میتواند بهترین استراتژی برای پیروزی در نبرد باشد. این بازی میتوانید بصورت رایگان از سافت دانلود دریافت کنید.

بازی ربات های جنگی

یک بازی جدید و مدرن برای طرفداران بازی ربات جنگی ها است. شما در این بازی ربات خودتون رو طوری ارتفا بدید که بتوانید ربات های دیگر رو نابود کنید. این هم میتواند یک بازی جذاب برای طرفداران بازی آنلاین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید