شبکه ایمن

مشاوره تلفنی سئو و هر آنچه که باید درباره آن بدانید!

اگر دقت کرده باشید، یک سری کار ها هستند که هم می توانید آن ها را برون سپاری کنید و هم می توانید خودتان آن ها را انجام بدهید. اینطور کار ها معمولا امور تخصصی هستند و احتمالا برون سپاری آن ها هزینه بالایی دارد. سئو سایت هم یکی از آن کارهایی هستش که هم ممکن است برون سپاری آن هزینه بالایی داشته باشد و هم اینکه کاری نیست که بخواهیم از آن عبور کنیم و انجامش ندهیم. اینجاست که مشاوره تلفنی سئو به کار می آید. چیزی که شاید تا به حال درباره آن شنیده بودید و یا خودتان به سراغ آن رفته اید. در این مقاله می خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم و قرار است که به شما بگوییم این کار چگونه انجام می شود، چه مزایایی دارد و اصلا چرا باید از آن استفاده کنیم. پس در این مقاله، همراه ما باشید.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

مشاوره تلفنی سئو

C

مشاوره تلفنی سئو چیست ؟

C

مزایای مشاوره تلفنی سئو چیست؟

C

آیا این کار معایبی هم دارد؟

C

هزینه مشاوره تلفنی در سئو به چه صورت می باشد؟

C

آیا همه کسب و کار ها به مشاوره سئو نیاز دارند؟

خدمات مشاوره سئو تابان شهر

مشاهده خدمات مشاوره تلفنی سئو؟

مشاوره تلفنی سئو

سئو سایت از آن دسته کار هایی نیست که هرکسی بتواند آن را به راحتی انجام بدهد. آموزش دادن تمام بخش های آن نیز به صاحبان سایت زمان زیادی می برد و صاحبان سایت نمی توانند همیشه حواسشان به سئو سایتشان باشد. اما اینطور هم نیست که نشود یک سری از نکات و موارد سئو سایت را به صاحبان سایت آموزش داد. مشاوره تلفنی سئو دقیقا برای یک چنین شرایطی ساخته شده است. به این صورت که شما با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ تماس می گیرید، درخواست مشاوره سئو می دهید و آن ها نیز شما را به یک متخصص سئو متصل می کنند. حال شما می توانید از او بخواهید که صرفا یک سری نکات خاصی را به شما بگوید و یا اینکه هر سوالی که دارید را از او بپرسید. این موضوع باعث می شود که شما حداقل یک سری از بخش های مربوط به سئو سایت خودتان را انجام دهید.

در مشاوره تلفنی سئو ممکن است نکات خاصی در رابطه با سئو سایت مطرح بشود که شما نیاز دارید آن ها را برای سلامت سایت خودتان بدانید. هرچند که مسلما این موضوع، قرار نیست تاثیرش اندازه خود امور سئو سایت به دست یک متخصص باشد، اما باز هم از اینکه کورکورانه سایتمان را بدون سئو مدیریت کنیم بهتر است. حداقل مشاوره سئو، حتی اگر به صورت تلفنی هم باشد می تواند به شما دید بازتری نسبت به سئو سایت خودتان بدهد. خصوصا اگر یک کسب و کار کوچک باشید که رقابت زیادی هم بر سر کلمات کلیدی اصلی اش نیست، می توانید امیدوار باشید که با همین نوع مشاوره هم به رتبه های خوبی دست پیدا کنید. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این مفهومی که شاید تا به حال، کمتر به آن برخورده بودیم آشنا بشویم.

مشاوره تلفنی سئو چیست ؟

یک سری از امور هستند که انجام دادن آن ها توسط خود مدیران سایت غیر ممکن نیست. مدیران سایت می توانند با دانستن یک سری از این نکته ها مشکلات سایت خودشان را رفع کنند. گاهی هم ممکن است یک مدیر سایت، آموزش های نسبی ای در رابطه با سئو سایت دیده باشد، اما در حین کار با سایت، سوالی در رابطه با موضوعات سئو برایش پیش بیاید. اینجاست که مشاوره تلفنی سئو به کار می آید و شما می توانید با شرکتی که خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد تماس بگیرید و از مشاوره های آن ها در این خصوص بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی سئو ممکن است شامل خیلی از نکات سئویی شود، اما معمولا بر پایه مشکلی است که برای سایت شما پیش می آید و یا اینکه صرفا بر پایه توسعه سئو سایت شما می باشد.

مزایای مشاوره تلفنی سئو چیست؟

مشاوره تلفنی سئو بیش از آنچه فکرش را بکنید مزایای خاص خودش را دارد. درست است که هیچوقت کیفیت آن، به خود خدمات سئو که بر اساس چک لیست معتبر سئو می باشد نمی رسد، اما نسبت به همین موضوع نیز یک سری مزایایی دارد که باعث می شود، خیلی از مدیران سایت، حداقل یک بار هم که شده، بخواهند آن را امتحان کنند. باز هم البته باید تاکید کنیم که این نوع از مشاوره تلفنی، نمی تواند کاملا پاسخگوی نیاز ما از سئو سایت باشد و قرار هم نیستش که به اندازه آن موثر باشد. ولی با توضیح مزایای آن در ادامه، مسلما متوجه این موضوع خواهید شد که چرا باید از آن استفاده کنید.

کم هزینه بودن

مشاوره تلفنی سئو بسیار کم هزینه تر از خدمات سئو می باشد و حتی هزینه آن از مشاوره حضوری سئو نیز کمتر است. این هزینه کم، می تواند باعث شود که شما بودجه بیشتری را برای امور دیگر ذخیره کنید. همین کم هزینه بودن می تواند باعث شود که خیلی از کسب و کار ها نیز به سراغ این موضوع بروند و سلامت سئویی سایت خودشان را با همین موضوع بیشتر کنند. البته روی این موضوع نیز باید تاکید کنیم که هزینه مشاوره تلفنی، متغیر است و این متغیر بودن به فاکتور های مختلفی بستگی دارد اما معمولا این متغیر بودن بر پایه زمان مشاوره می باشد.

صرفه جویی در زمان

قبلا هم به شما گفته بودیم که امور سئو چقدر زمان بر هستند و به خاطر همین هم همیشه می گویند که برای به بار نشستن خدمات سئو، باید 6 ماه الی 1 سال صبر کنید. اما موضوع اینجاست که برای خدمات سئو، کلی وقت و انرژی هم از طرف کارفرما گذاشته می شود و هم از طرف کسانی که امور سئو را انجام می دهند. مشاوره تلفنی سئو می تواند باعث شود که در این زمان صرفه جویی بیشتری بشود. تصور کنید که چندین نکته سئویی که در طی 6 ماه از آن ها استفاده می شود را در 2 ساعت می توانید یاد بگیرید و از آن ها استفاده کنید. البته موضوع اینجاست که آنقدر این موضوعات تخصصی هستند که حتما باید یک قلم و کاغذ هم در زمان مشاوره همراهتان باشد.

یادگیری همراه با کار

مشاوره سئو حتی اگر تلفنی هم باشد، می تواند یک کلاس درس عالی سئو سایت باشد. زمانی که شما مشاوره سئو دریافت می کنید، چند نکته در رابطه با سئو سایت نیز یاد می گیرید که باعث می شود در طی کار کردن با سایتتان نیز به درد شما بخورد. البته این مشاوره، ممکن است باعث علاقه مندی بیشتر شما به سئو هم بشود. این موضوع می تواند باعث شود که خودتان به دنبال آموزش های سئو بروید و دیگر خودتان امور سئو سایت خودتان را انجام دهید.

آیا این کار معایبی هم دارد؟

سیاست ما این است که همیشه با مخاطبان خودمان رو راست باشیم. در نتیجه در کنار مزایای این کار، بد نیست که به معایب آن نیز اشاره کنیم. این موضوع باعث می شود که شما با دید بازتری به سراغ این خدمات بروید. البته ممکن است که این معایب، صرفا در یک سری شرایط خاص و برای یک سری از کسب و کار ها به عنوان یک عیب تشخیص داده شوند. پس در ادامه، به معایب مشاوره تلفنی سئو خواهیم پرداخت.

مناسب نبودن برای کسب و کار های بزرگ و پر رقابت

مشاوره تلفنی سئو چیزی نیست که بتواند کار سئو سایت یک کسب و کار بزرگ را راه بیندازد. مثلا برای کسب و کار هایی مانند شبکه، آژانس های مسافرتی، مشاوران املاک و از این دست کسب و کار هایی که رقابت در بین آن ها زیاد است، نمی شود با مشاوره کار سئوی آن ها را راه اندازی کرد. این نوع از کسب و کار ها، به خدمات سئو سایت منظم و درست نیاز دارند که بتوانند در بازاریابی موتور های جست و جو به موفقیت برسند. همچنین کسب و کار های بزرگ و برند های بزرگ نیز نیاز دارند که به خاطر اعتباری که دارند، سئو بسیار خوبی داشته باشند. پس برای این نوع از کسب و کار ها، صرفا مشاوره سئو مناسب نیست. در این موارد، مشاوره سئو، همزمان با خدمات سئو پیش می رود و حداقل در اوایل تاسیس سایت، لازم است که از خدمات سئو استفاده شود.

دسترسی نداشتن به سایت

مشاوره تلفنی سئو به این صورت هستش که شما با یک شرکت تماس می گیرید و از آن ها مشاوره دریافت می کنید. شاید مشاور بتواند به شما یک سری از نکات سئویی را بگوید، اما نه سایت شما جلوی روی اوست و نه دسترسی به پنل سایت شما دارد. به همین خاطر هم ممکن است که یک سری از موارد را نتواند به شما گوشزد کند. به همین خاطر هم ممکن است سلامت سئویی سایت شما، آنطور که باید تامین نشود و یک سری از امور به طور کامل انجام نشود. همانطور که می دانید، امور سئو سایت، چیز هایی نیستند که بشود همه آن ها را به صورت شفاهی توضیح داد.

حل نشدن همه مشکلات

تایم مشاوره تلفنی سئو هرچقدر هم که زیاد باشد، نمی شود با آن تمامی مشکلات سایت را رفع کرد، تمامی امور سئو را انجام داد و نمی شود حتی همیشه آن را پیگیری کرد. به علاوه اینکه فرصت نمی شود، حتی واقعا نمی شود تمامی مشکلات را به صورت شفاهی حل کرد و لازم است که یا مشاوره به صورت حضوری باشد و با کامپیوتر انجام بشود و یا اینکه به طور کلی، خدمات سئو بوسیله افراد متخصص انجام بشوند.

هزینه مشاوره تلفنی در سئو به چه صورت می باشد؟

هزینه مشاوره تلفنی سئو معمولا بر پایه زمان مشاوره می باشد. اما ممکن است شرکت های مختلف، بر پایه یک سری فاکتور های قرار دادی، هزینه را تغییر بدهند. به هر حال مشاوره سئو، یک موضوع معمول نیست و شاید حتی در کسب و کار ها تازگی هم داشته باشد. برای همین هم هستش که ممکن است تعیین کردن هزینه ثابت برای مشاوره سئو کمی سخت باشد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها، با شرکت ما تماس بگیرید و اگر هم خواستید در صورت نیاز، از شرکت ما مشاوره سئو را دریافت کنید.

آیا همه کسب و کار ها به مشاوره سئو نیاز دارند؟

بله، اگر همه کسب و کار ها به خدمات سئو و مشاوره حضوری سئو نیاز نداشته باشند، حداقل می توان گفت که همه آن ها به مشاوره تلفنی سئو نیاز دارند. از کوچکترین کسب و کار تا برند های بزرگ، اگر از خدمات سئو استفاده نکنند، حداقل باید از مشاوره تلفنی استفاده کنند و یک سری از نکات را در رابطه با سئو سایت بدانند. این موضوع باعث می شود که کسب و کار ها، حداقل یک دید خوبی از سئو سایت داشته باشند و بتوانند تا حدودی در موتور های جست و جو خودشان را مطرح کنند. هرچند که همچنان خدمات سئو پیشنهاد می شود، اما مشاوره تلفنی هم می تواند شروع خوبی برای سئو سایت شما باشد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم که یکی از مفاهیم کمتر شناخته شده در بحث سئو را به شما معرفی کنیم. یکی از امور اداری مرتبط با سئو که می تواند کمک بسیاری به کسب و کار ها کند. این را بدانید که مشاوره تلفنی سئو هم ریسک کمتری دارد و هم اینکه نیازی نیست که بودجه بسیار زیادی را برای این موضوع در نظر بگیرید. پس بد نیست که برای پیدا کردن یک دید خوب از سئو، از این مشاوره تلفنی استفاده کنید. ممنون که در این مقاله همراه ما بودید و امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید