شبکه ایمن

قیمت و جزئیات بهترین رادیوگرافی دندانپزشکی

رادیوگرافی کداک ، در دندانپزشکی برای تصویربرداری دیجیتال بسیار استفاده می شود. این دستگاه ، با نام سنسور داخل دهانی نیز شناخته می شود. برای انواع مختلف برنامه ها ، RVG در سه اندازه موجود است ؛ سایز ۰ ، سایز ۱ و سایز ۲. سنسور سایز ۰ ، برای معاینات اطفال طراحی شده است. اندازه ۱ یک سنسور همه منظوره است و برای تصاویر عمودی بسیار مفید است. یونیت دندانپزشکی v1000 ، جز مجهزترین و برترین سبک های یونیت های دنداپزشکی به شمار می روند. برای گرفتن تصاویر بایت وینگ و پری آپیکال از رادیوگرافی اوریکس سایز ۲ استفاده شده است. استفاده از فناوری RVG باعث افزایش کارایی رادیوگرافی دندان می شود. وقتی صحبت از اشعه ایکس دندان به میان می آید ، پیشرفت های مختلفی در زمینه علم دندانپزشکی تا به امروز صورت گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع سنسور های ار وی جی ، می توانید به وب سایت dentyshine.com مراجعه نمایید.

وضوح تصویر سیستم تصویربرداری (RVG)

سیستم تصویربرداری (RVG) که معمولاً در دندانپزشکی برای گرفتن رادیوگرافی های پری اپیکال داخل دهانی استفاده می شود ، جدیدترین نوآوری های رادیوگرافی دیجیتال را در خود جای داده است که بالاترین وضوح تصویر (> 20 LP/mm) را ارائه می دهد. سنسور ار‌ وی جی ، از یک حسگر ، یک مانیتور و اجزای میکروکامپیوتر تشکیل شده است. در دندانپزشکی ، از این فناوری به عنوان جایگزینی برای رادیوگرافی اشعه ایکس استفاده می شود. سنسورهای RVG ، با در نظر گرفتن دوام طولانی مدت و کیفیت تصویر طراحی شده اند. این سنسور ضد آب است ، زیرا محفظه سنسور به صورت هرمتیک آب بندی شده است و باعث می شود برای طیف گسترده ای از وظایف مفید باشد. پس زمینه دندانپزشکی RVG منشا پرتوهای ایکس را می توان به اوایل قرن هجدهم ردیابی کرد. سنسور ار وی جی RVG ، یک فناوری تصویربرداری جدید است که توجه بسیاری را در جامعه دندانپزشکی به خود جلب کرده است. این به این دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان هنوز از فیلم های سنتی اشعه ایکس برای تصویربرداری استفاده می کنند. شما می توانید طیف گسترده ای از ابزارها و تجهیزاتی را بیابید که باعث موفقیت دندانپزشکی شما می شود. برای اطلاع از قیمت آر وی جی تماس بگیرید

زمان استریلیزاسیون به چه فاکتورهایی بستگی دارد ؟

زمان استریلیزاسیون بسته به نوع اقلام (مثلاً فلز در مقابل لاستیک، پلاستیک) ، بسته بندی یا بسته بندی نشده و نوع استریل کننده متفاوت است. اتوکلاوها عمدتاً توسط گرانش یا با روشهای استریلیزاسیون ناشی از خلاء یا پیش خلاء (pre vac) عمل می کنند ؛ اگرچه برخی از انواع اتوکلاوها هر دو روش را برای استریل کردن ترکیب می کنند. اتوکلاو گرانشی که به عنوان اتوکلاو جابجایی گرانشی نیز شناخته می شود ، شامل پمپاژ بخار به داخل محفظه اتوکلاو است. این امر باعث جابجایی هوای محیط شده و آن را از دریچه های اگزوز خارج می کند تا بخار باقی مانده بتواند محتویات را استریل کند. اتوکلاوهای گرانشی برای استریل کردن اقلام غیر متخلخل مناسب هستند. از آنجایی که زمان ، پول و بیماران در کلینیک دندانپزشکی ارزشمندتر هستند ؛ سرمایه گذاری بر روی فناوری جدید مدرن ارزشمندتر از نگهداری تجهیزات قدیمی است. با تجهیزات پیشرفته ، می توانید بیماران بیشتری را درمان کرده ، صورتحساب خود را چند برابر کنید و سود را افزایش دهید.

مزایای استفاده از تجهیزات مدرن دندانپزشکی چیست ؟

تجهیزات مدرن دندانپزشکی سریع‌ تر ، هوشمند تر ، نرم‌ تر و قدرتمندتر هستند. این تجهیزات ، به گونه ای طراحی شده است که یک پله بالاتر از چیزی باشد که به هر شکلی جایگزین آن می شود. می‌ توانید اطمینان حاصل کنید که درمان بیماران تا حد امکان سریع و بدون درد خواهد بود و نگرانی‌ ها را کاهش می‌ دهد و به طور کلی ، یک تجربه خوب را برای جایگزینی خاطرات دردناک ارائه می‌ دهد. به طور کلی ، داشتن تکنولوژی مدرن و وسایل کمکی با تکنولوژی بالا ، به دندانپزشکان کمک می کند تا تجربه ای کاملا متفاوت از آنچه بیماران به آن عادت کرده اند ارائه دهند. داشتن تجهیزات دندانپزشکی مدرنی که استفاده از آنها در مطب دندانپزشکی آسان می باشد ؛ ممکن است یک نکته مثبت بزرگ باشد که نه تنها بیماران جدید را جذب می کند ، بلکه بهره وری کلینیک را نیز بهبود می بخشد. همانطور که تجهیزات قدیمی تر می شوند ، به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارند تا در اوج راندمان کار کنند. احضار مهندسان خدمات به طور منظم برای انجام تعمیرات ، زمان و هزینه زیادی را در بر دارد.

برترین ویژگی های یونیت پارس طب چیست ؟

مزایای یونیت پارس طب ، نه تنها به ارائه سلامت دندان بسیار مورد نیاز کمک کرده ، بلکه حس راحتی و حمایت را به جامعه القا می کند ؛ زیرا موسسات محلی به سلامت آنها اهمیت می دهند. برخی از مزایای این یونیت ها ، هزینه‌ های پایین راه‌ اندازی و عملیات مداوم در مقایسه با کلینیک‌های دندانپزشکی ثابت بسیار کارآمد هستند. درمان بیماران بر روی یک ناحیه راحت و امن ، تمام چیزی است که هر مراجعه کننده ای به آن نیاز دارد. بیماران ، کیفیت درمانی دقیق ، کارآمد و دوستانه را از کادر پزشکی آموزش دیده و دارای گواهی دریافت می کنند. تجهیزات پیشرفته از نظر فناوری اکثر خدمات مشابه کلینیک های دندانپزشکی ثابت را ارائه می دهند. یونیت های زیگر را می توان به بالابر و رمپ ویلچر ، رادیوگرافی پانورامیک و سایر تجهیزات تصویربرداری مجهز کرد. برنامه های دندانپزشکی زیگر ، خدمات بهداشت دهان و دندان پیشگیرانه و ترمیمی را ارائه می دهند.

منبع :

https://akhbarekhoob.ir/قیمت-و-جزئیات-بهترین-رادیوگرافی-دندان/205757/

دیدگاهتان را بنویسید