شبکه ایمن

طراحی سایت بازدیدکنندگان انتظار دارند گزینه های پیمایش

نکات کاربردی:

ناوبری در سطح بالا را برای گزینه های ناوبری ضروری نگه دارید . پیوندهای ناوبری سطح بالای  طراحی سایت در اصفهان  را به حداکثر هفت انتخاب محدود کنید – تعداد اشیایی که یک انسان متوسط ​​می تواند در حافظه کاری خود نگه دارد 7 ± 2 ━ است و ناوبری فرعی را با طبقه بندی واضح ایجاد کنید.
از برچسب های واضح برای گزینه های پیمایش استفاده کنید. از کلمات آشنا برای گزینه های منو استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان کمک کنید آنها را بهتر درک کنند.
مدت زمان لازم برای رسیدن کاربران به مقصد را کاهش دهید . ناوبری خود را به گونه ای طراحی کنید که بازدیدکنندگان را با کمترین تعداد کلیک ممکن به جایی که می خواهند برسانند. هنگام طراحی یک وب سایت، قانون سه کلیک را به خاطر بسپارید که می گوید بینندگان شما هرگز نباید بیش از سه کلیک با چیزی که به دنبال آن هستند فاصله داشته باشند.
گزینه های پیمایش را در پاورقی سایت خود قرار دهید . پاورقی مکانی است که بازدیدکنندگان انتظار دارند گزینه های پیمایش و اطلاعات تماس را پیدا کنند.

3. رنگ لینک های بازدید شده را تغییر دهید

پیوندها نقش حیاتی در فرآیند ناوبری دارند. هنگامی که پیوندهای بازدید شده تغییر رنگ نمی دهند، کاربران می توانند ناخواسته به طور مکرر از همان صفحات بازدید کنند. دانستن مکان‌های گذشته و حال، تصمیم‌گیری در مورد مکان بعدی را آسان‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید