شبکه ایمن

دروغی بزرگ به نام طراحی سایت تبلیغاتی رایگان که برخی می گویند!

هیچ دستاوردی در این دنیا به سادگی بدست نمی آید. هیچ منفعتی بدون هزینه بدست نمی آید و هرچیزی، هرچقدر هم که رایگان باشد، بالاخره هزینه های خودش را در آینده دارد. یک سری ها از این کلمه “رایگان” هم برای تبلیغات خودشان استفاده می کنند که در نهایت به هزینه هایی در آینده منجر بشود که حتی ممکن است بیش از آن چیزی باشد که انتظار می رود. برای همین هم در همین اول کار باید بگوییم طراحی سایت تبلیغاتی رایگان حتی اگر هم یک دروغ نباشد، چیزی نیست که قرار باشد مشکلی را از ما حل کند و یا اینکه بخواهد نماینده خوب و درستی برای کسب و کار ما باشد. در این مقاله، قصد داریم خیلی جزئی تر به این موضوع بپردازیم و با مخاطب خودمان در این سایت، رو راست باشیم. حقیقت هرچقدر هم که تلخ باشد، نتیجه بهتری نسبت به یک دروغ دارد.

میخوای بعدا بخونی ؟

دانلــــــود PDF

فهرست

C

طراحی سایت تبلیغاتی رایگان

C

طراحی سایت تبلیغاتی رایگان چه ویژگی هایی دارد؟

C

آیا طراحی سایت تبلیغاتی رایگان ارزش دارد؟

آشنایی با انواع خدمات طراحی سایت تابان شهر

مشاهده خدمات طراحی-سایت-تبلیغاتی-رایگان

طراحی سایت تبلیغاتی رایگان

رسالت ما همیشه این بوده است که با مخاطب سایت خودمان، مشتریان و کارفرماها رو راست باشیم. برای همین هم لازم شد که یک سری موارد را در رابطه با مباحثی مانند طراحی سایت تبلیغاتی رایگان را مورد بررسی قرار بدهیم و یک سری نکات را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. ما خودمان هم می دانیم که منفعتی که رایگان بدست بیاید (اگر بشود واقعا “رایگان” آن را بدست آورد) نه تنها چیز بدی نیست، بلکه اتفاقا می تواند در هزینه های ما نیز صرفه جویی کند و باعث شود که بتوانیم بودجه خودمان را روی موارد دیگر متمرکز کنیم. اما بیایید با یکدیگر رو راست باشیم، انگیزه اصلی هر شخصی برای هر کاری که انجام می دهد کسب درآمد است. خصوصا وقتی عملی که قرار است انجام شود، مانند طراحی سایت نه عمل خیرانه ای است و نه قرار است هدف انسان دوستانه داشته باشد.

هرکسی که در این دنیا وارد دنیای کسب و کار می شود، یک هدف دارد و این هدف، رفع نیاز های مادی خودش، خانواده و عزیزانش است و تخصصی که دارد را در اختیار دیگران قرار می دهد و در ازای آن، مبلغی را دریافت می کند. پس مطمئن باشید که اگر جایی عبارت طراحی سایت تبلیغاتی رایگان را مشاهده کردید، یا قرار است که بلافاصله هزینه ای پرداخت نکنید ولی در آینده مجبور به پرداخت هزینه شوید، یا قرار است چیزی که دریافت کنید اصلا در حدی نباشد که بخواهند برای آن هزینه ای دریافت کنند و یا اینکه صرفا یک دروغی گفته شده است تا شما وارد سایت یا شبکه های اجتماعی آن ها بشوید و باعث بیشتر دیدن شدن آن ها شوید. این حقیقت تلخ را هم باید قبول کنید که هیچ منفعتی بدون هزینه نیست. حتی اگر آن هزینه، پول نباشد.

طراحی سایت تبلیغاتی رایگان چه ویژگی هایی دارد؟

البته این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که همیشه طراحی سایت تبلیغاتی رایگان هم دروغ نیست. یعنی نه اینکه کاملا عین حقیقت باشد، اما چندان نمی توان به آن دروغ را هم نسبت داد. چون این نوع سایت ها وجود دارند. منتهی ای کاش که از همان اول وجود نداشتند و اگر هم داشتند، انقدر همه گیر نمی شدند که یک سری کارفرما، در نهایت تمام زحمات خودشان را به هدر رفته ببینید. چرا؟ بگذارید چون مورد از ویژگی های این طراحی سایت تبلیغاتی رایگان را برای شما بازگو کنیم تا متوجه شوید که اگر حتی این موضوع واقعیت هم داشته باشد، تا حد امکان باید از آن دوری کنیم.

خدشه دار کردن چهره برند شما

فرقی نمی کند که یک برند معتبر و بزرگ، متوسط و یا کوچک باشید. در نهایت همیشه شما باید تا حد امکان بهترین شروع را برای برندسازی خودتان در دنیای وب داشته باشید. طراحی سایت مسلما یکی از واجب ترین کار ها برای برند شما می باشد که در نهایت منجر به یک محل تبلیغاتی برای کسب و کار شما می شود. حال شما تصور کنید که این سایت شما، یا توسط یک تیم کاملا غیر حرفه ای به صورت رایگان طراحی بشود و یا خودتان آن را با سایت ساز ها طراحی کنید. در هر دو صورت، چیزی که در نهایت به آن دست پیدا می کنید، یک نمونه بی کیفیت از برندسازی خودتان در دنیای وب است. در نظر داشته باشید که در حال حاضر و در دنیای امروز، مردم از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده اند و همه چیز از آنجا ریشه می گیرد.

با دانستن این حقیقت که و پرداخت یک هزینه معقول، شما می توانید شروع یک برندسازی پایدار و درست و حسابی را برای برند خود داشته باشید.

هیچ چیز دیگر دست شما نیست!

زمانی که شما یک هدیه را به صورت اتفاقی یا غافلگیرانه دریافت می کنید، هیچوقت نمی دانید که داخل آن چیست. زمانی که این هدیه را باز می کنید، در بیشتر مواقع چیزی که دریافت کرده اید ممکن است نه چیزی باشد که به آن نیاز دارید و نه اصلا چیزی که آن را دوست داشته باشید. شما خودتان در انتخاب آن هیچ نقشی نداشتید و چیزی که دریافت کرده اید، اصلا شبیه چیزی که دوست دارید نیست. طراحی سایت تبلیغاتی رایگان هم یک چنین هدیه ای است (البته که این مقایسه کمی ایراداتی هم دارد چون هدیه به هر حال عزیز است اما طراحی سایت رایگان، خیر) و شما قرار نیست به هیچ عنوان سلیقه خودتان و چیزی که می خواهید را به طراحان بگویید. پس در نهایت شما یک سایتی دارید که نه خودتان دوستش دارید و نه اصلا به درد کسب و کار شما می خورد.

شاید برای آن پولی هزینه نکرده باشید اما برای آن زمان گذاشته اید. بزرگترین سرمایه یک انسان مگر زمان نیست؟

طراحی غیر حرفه ای و ناقص

یک طراح سایت، مدت زمان طولانی ای صرف می کند تا علم خودش را یاد بگیرد بتواند یک سایت سئو فرندلی طراحی کند. یک برنامه نویس، بار ها کد های اشتباه می زند که بالاخره کدنویسی را فرابگیرد. هرکسی در این دنیا برای علمی که دارد زحمت می کشد و مطالعه می کند. حالا ما بیاییم و با عبارت طراحی سایت تبلیغاتی رایگان به تمام این زحماتی که این عزیزان کشیدند توهین کنیم؟ زحمات آن ها را کوچک شماریم؟ مسلما کسی می تواند برای شما یک طراحی سایت حرفه ای انجام بدهد که تخصص و علم مورد نیاز این زمینه را داشته باشد. مسلما آن شخص برای زحمتی که کشیده است ارزش قائل است و در نهایت دوست دارد که نتیجه این زحماتش را با پولی که دریافت می کند ببیند. هزینه ای که دریافت می کند، انگیزه ای است که باعث می شود کارش را حرفه ای انجام بدهد. حال اگر هزینه دریافت نکند چه؟

برای اینکه طراحی سایت حرفه ای و عالی داشته باشیم، باید سعی کنیم هوای طراحان و برنامه نویسان سایت را داشته باشیم و به سراغ طراحی سایت رایگان غیر حرفه ای و ناقص نرویم. اینطوری هم به کسب و کار خودمان آسیب وارد نمی کنیم و هم اینکه برندسازی بهتری خواهیم داشت.

شاید فقط برای تمرین خوب باشند

یک بوکسور حرفه ای آیا کیسه بکس را یک حریف بد بدن می داند؟ آیا زمانی که می خواهد با کیسه بوکس تمرین کند استرس قدرت حریفش را دارد؟ آیا کیسه بوکس می تواند چالشی برای یک بوکسور باشد؟ طراحی سایت تبلیغاتی رایگان همان کیسه بوکس است که شاید تنها به درد تمرین کردن ما بخورد و اصلا قرار نیست که در میدان واقعی، با آن وارد رقابت بشویم. شما تصور کنید میلیون ها سایت حرفه ای در جهان در حال فعالیت هستند که همه آن ها در تلاشند با صرف هزینه های معقول، قدرت خودشان را در دنیای اینترنت به نمایش بگذارند. بعد ما قرار است با یک سایتی که فقط به درد تمرین کردن می خورد وارد عرصه رقابت بشویم؟ این موضوع شاید فقط در افسانه ها به حقیقت بپیوندد!

طراحی سایت رایگان از این جهت خوب است که می تواند یک تمرینی برای ما باشد تا یاد بگیریم که چگونه یک سایت را مدیریت کنیم، چگونه تولید محتوا کنیم، چگونه سئو کنیم و در نهایت اینکه حتی کمی بتوانیم منطق کدنویسی را یاد بگیریم. هرچند که سایت های رایگان کدنویسی پیچیده ای ندارند، اما شما می توانید با نگاه کردن به کد های آن ها، حداقل در سطح خیلی مبتدی بتوانید کدخوانی را یاد بگیرید و شاید حتی خودتان با اندک دانشی بتوانید نمونه بهتری از آن ها را نیز خلق کنید.

امکان ویرایش و پشتیبانی وجود ندارد

اگر شما برای یک سایتی هیچ هزینه ای پرداخت نکنید، رسما قراردادی برای آن سایت وجود ندارد. اگر مشکلی در سایت شما پیش بیاید، طراح سایت مسئول رفع آن نیست و دیگران هم نمی توانند آن را رفع کنند. اگر هم باگی در سایت شما وجود داشته باشد، امکان ویرایش آن از سمت طراح وجود ندارد و هرگز کاری که بابت آن قرار نیست پولی دریافت کند را انجام نمی دهد. این سایت شما، صرفا هست که با تمام مشکلات خودش باشد و هیچ کاری هم برای شما از دستش برنیاید و در نهایت به یک شکست در کارنامه کاری شما تبدیل بشود.

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید، یک سایت، همیشه نیازمند پشتیبانی و دیباگ کردن است و همیشه باید قادر باشیم که بتوانیم مشکلات آن را حل کنیم. طراحی سایت تبلیغاتی رایگان چنین امکانی در اختیار ما قرار نمی دهد.

آیا ارزش دارد که از طراحی سایت تبلیغاتی رایگان استفاده کنیم؟

هر طور بخواهیم حساب کنیم پاسخ به این سوال، یک “نه” بزرگ است. چرا؟ مگر قرار نیست هزینه ای پرداخت نکنیم؟ پس این وسط چیزی را از دست نمی دهیم پس چرا این “نه” انقدر بزرگ است؟ چون شما با طراحی سایت تبلیغاتی رایگان در حق خیلی ها در حال ظلم کردن هستید. اولین و مهمترین شخص و چیزی که به آن ظلم می کنید، خودتان و برند خودتان هستید. شما دارید وقت می گذارید و زمان صرف می کنید که یک چهره خوب از برند خودتان بسازید که با طراحی سایت رایگان اصلا امکان پذیر نیست. دوما دارید به طراحان و برنامه نویسان دلسوزی ظلم می کنید که با هزینه ای که به آن ها می دهید، نه تنها یک سایت خوب برای شما طراحی می کنند، بلکه حتی به شما نکات استفاده از آن سایت را نیز آموزش می دهند و همیشه پاسخگوی سوالات شما هستند.

و اینکه اگر هم این کار را با سایت ساز ها انجام دهید هم که واقعا دیگر قرار نیست اتفاقی رخ بدهد. سایت ساز در نهایت چیزی را به شما می دهد که سلیقه خودش است و هرچقدر هم آن را با امکانات محدود شخصی سازی کنید، در نهایت سایتی که دارید، مشابه سایت های دیگری است که با همان سایت ساز طراحی شده اند.

پس اگر طراحی سایت خوب، کدنویسی بدون اشکال، طراحی سایت جذاب، کارکرد های مختلف سایت، مشتریان بیشتر، مخاطبانی وفادار تر و دیگر مزیت های سایت را می خواهید. دور سایت های رایگان را کاملا خط بکشید و طرفشان نروید.

سخن پایانی

لازم دانستیم که در رابطه با طراحی سایت تبلیغاتی رایگان صحبت هایی را با شما داشته باشیم تا شما مخاطبان عزیز ما، هیچوقت گول یک سری از افراد سودجو را نخورید و در نهایت به خاطر وسوسه شدن برای خدمات رایگان، گرفتاری های جدیدی گریبان شما را نگیرد. ما در این مقاله صرفا درباره سایت های رایگان صحبت کردیم و خیلی اشاره به این موضوع نکردیم که خیلی از تبلیغات سایت های رایگان، در نهایت به هزینه هایی در آینده منجر می شود که به بهانه های مختلف از شما گرفته می شود. پس مطمئن باشید که یک طراحی سایت با یک قیمت معقول و شاید حتی بالا، هزاران برابر بهتر از یک سایت رایگان است که صرفا بخواهد سربار شما باشد. ممنون که در این مقاله همراه ما بودید و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات خوبی به شما بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید