شبکه ایمن

خرید اصلی مدل‌های رده حرفه‌ای

مانند اکثر مدل‌های رده حرفه‌ای، کناره‌های Air-King اکنون صاف هستند. نسبت های دستبند خرید ساعت  نیز مورد بازبینی قرار گرفته است، به ویژه پیوند میانی آن گسترده شده است. برای اولین بار برای این مدل، اکنون به یک گیره ایمنی Oysterlock نیز مجهز شده است.

طرفداران Air-King نیز متوجه تغییراتی در صفحه مشکی خواهند شد. اکنون یک “0” قبل از “5” در مقیاس دقیقه وجود دارد. در نتیجه، هر فاصله پنج دقیقه‌ای اکنون با دو رقم مشخص می‌شود، که به چیدمان طراحی متعادل‌تری می‌دهد.

علاوه بر این، صفحه ساعت از یک نمایشگر Chromalight بهینه بهره می برد که حداکثر خوانایی را در شرایط تاریک تضمین می کند. عقربه ها و نشانگر ساعت مثلثی در ساعت 12 با یک ماده درخشان جدید پر شده یا پوشیده شده است که درخشش شدید طولانی تری را ارائه می دهد. اعداد 3، 6 و 9 که قبلا به طور کامل از طلای سفید 18 عیار ساخته شده بودند، اکنون در تاریکی نیز قابل مشاهده هستند.

قاب 40 میلی‌متری Oystersteel کالیبر 3230 را در خود جای داده است که مانند تمام ساعت‌های رولکس خرید ساعت اصلی  دارای گواهینامه Superlative Chronometer است که شامل گواهینامه کرونومتر COSC است. در سال 2020 عرضه شد و برای Air-King نصب شده است، عملکرد فوق العاده ای را از نظر دقت، ذخیره انرژی (70 ساعت)، مقاومت در برابر ضربه ها و میدان های مغناطیسی و قابلیت اطمینان ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید