شبکه ایمن

حرفه ای ترین آموزش دیوی بیلدر

آموزش دیوی بیلدر

معرفی ویژگی های دیوی بیلدر و آموزش آن در قالب ویدیو

در سالیان اخیر بدون شک دیوی بیلدر یکی از بهترین صفحه ساز های وردپرس بوده و توانسته محبوبیت زیادی را از توسعه دهندگان وردپرس دریافت کند.قالب دیوی هم (Divi Theme) یکی از بهترین قالب های طراحی سایت در وردپرس بوده و روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود، دیوی بیلدر صفحه ساز پایه دیوی تم است اما بعد از توسعه آن امکان استفاده از آن روی قالب های دیگر وردپرس هم فراهم شد، در این مطلب آموزش دیوی بیلدر را به شما خواهیم داد و توضیحاتی را برای افرادی که آشنایی آنچنانی با این صفحه ساز فوق العاده ندارند را ارائه خواهیم کرد پس امیدواریم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاهده دوره 0 تا 100 آموزش دیوی بیلدر روی دکمه کلیک کن

مشاهده دوره آموزش دیوی بیلدر در آکادمی تابان

مشاهده دوره آموزشی

دیوی بیلدر چیست؟

دیوی تم بیلدر یک رابط یا به اصطلاح Interface برای ایجاد و ویرایش بخش های مختلف وب سایت همچون برگه ها، نوشته ها، نمونه کار ها، سربرگ، فوتر و… است. با دیوی بیلدر امکان سفارشی سازی شما روی بخش های مختلف سایت بیشتر از هر صفحه ساز دیگری است علاوه بر این دیوی تم بیلدر قالب های آماده زیادی دارد که طراحی فوق العاده ای دارند و شما لازم نیست همه چیز را از صفر اجرا کنید بلکه می توانید یک دموی آماده انتخاب کنید و آن را شخصی سازی کنید. با امکاناتی که دیوی بیلدر در اختیار شما می گذارد شما دیگر کارتان به تغیر دستی فایل های تم نخواهد افتاد.

ویژگی های دیوی بیلدر

آشنایی با ویژگی های شگفت انگیز دیوی بیلدر

آموزش دیوی بیلدر

تنظیمات طراحی فراوان

هیچ صفحه سازی به اندازه دیوی بیلدر تنظیمات طراحی ندارد کافیست به سایت Elegant Themes مراجعه کنید تا به این موضوع ایمان بیاورید، با دیوی بیلدر می توانید هر المان، ردیف و بخش را بیشترین جزئیات دیزان کنید.

آموزش دیوی بیلدر

طراحی ریسپانسیو جداگانه

با دیوی بیلدر علاوه بر اینکه می توانید صفحات مجزا برای دستگاه های مختلف ایجاد کنید می توانید تنها بخش هایی از صفحات را برای کاربران موبایل، دسکتاپ و تبلیت جدا طراحی کنید، حتی می توان هر استایلی را برای دستگاه های مختلف به صورت جداگانه اعمال کرد که ویژگی بسیار شگفت انگیزی است

آموزش دیوی بیلدر

ذخیره و مدیریت طراحی ها

دیوی کتابخانه خودش را در اختیار شما می گذارد که دارای دمو های فراوانو هر کدام با توجه به حوزه کسب و کار ها جدا شده است، علاوه بر این اگر خود شما هم یک قالب و ساختار طراحی کردید می توانید آن را ذخیره کنید تا در هر جای دیگری از سایت آن را قرار دهید.

آموزش دیوی بیلدر

ویرایش زنده و واقعی

لایو ادیتور دیوی بیلدر بسیار قدرتمند است و اغلب توسعه دهندگان وردپرس که با دیوی بیلدر کار می کنند ویرایش لایو آن را ترجیح می دهند. با ویرایش زنده می توانید تغیراتی که اعمال می کنید را در لحظه مشاهده کنید و لازم نیست ادیتتان را ذخیره و سپس مشاهده کنید.

سخن آخر

ما در این مطلب شما را با کلیت دیوی بیلدر و جالب ترین ویژگی های آن آشنا کردیم، بدون شک نا گفته های خیلی زیادی از دیوی بیلدر باقی ماند که آنها را در دوره آموزش دیوی بیلدر در اکادمی تابان ارائه خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع همه بخش های دیوی بیلدر را به شما آموزش خواهیم داد. امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید