شبکه ایمن

با هتلهای گرجستان اشنا شوید

گرجستان در سال‌های اخیر به لطف تبلیغات و ر سانه، بیشتر در بین ایرانیان شناخته شده است و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در بین آژانس‌های مسافرتی شده است. تور گرجستان را می‌توانید از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر با تنوع قیمتی بسیار بالا خریداری کنید و همچنین در صورت تمایل از تورهای لحظه آخری نیز بهره‌مند گردید. قیمت تور گرجستان بستگی به نوع هتل، نوع هواپیما، تعداد روزهای اقامت و تعداد شهرهایی که به آن‌ها سفر می‌کنید دارد. طبقه‌بندی عالی تورهای گلبرگ سیر بر اساس همین ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند که با انتخاب هوشمندانه خود، علاوه بر داشتن یک سفر رویایی، سفری کاملا اقتصادی داشته باشید. با ما همراه باشید تا در ادامه چندتا از معروف‌ترین هتل‌های گرجستان در شهر تفلیس را به شما معرفی کنیم.

از نظر شخصی، هتل‌های گرجستان بر سبک معماری و همچنین کیفیت بالای خدمات خود تمرکز بیشتری نسبت به لوکس‌گرایی دارند و سعی دارند از امکانات مدرن و فناوری در حد نیاز مسافران استفاده کنند و از تجمل‌گرایی صرف فاصله بگیرند. مهم‌ترین هدف این هتل‌ها انتقال تجربه‌ای لذت‌بخش و به یاد ماندنی همراه با احساس امنیت و آرامش کامل می‌باشد.

هتل کورتیارد

هتل کورتیارد یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های گرجستان می‌باشد که مانند دیگر هتل‌های معروف، در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تفلیس قرار گرفته است تا مسافران با پیمودن کمترین مسافت به جاذبه‌های گردشگری پربازدید شهر دسترسی آسان داشته باشند. این هتل همچنین در کنار مجسمه معروف آزادی شهر تفلیس قرار دارد که همین مورد بر جذابیت و زیبایی ظاهر آن افزوده است.

از خوبی‌های هتل کورتیارد این است که مخاطب شناسی قوی دارد و تنها مناسب یک قشر خاص نیست و مخصوص تمامی اقشار با وضعیت مالی پائین، متوسط و بالا می‌باشد تا بتواند پذیرای تمامی مشتریان باشد. هتل کورتیارد اتاق‌های خود را به نمونه‌های زیر سطح‌بندی می‌کند:

  • دلوکس
  • سوپریور
  • کرنر
  • جونیور سوئیت
    در این صورت هرکس می‌تواند با توجه به وضعیت مالی خودش یک اتاق مناسب برای خود انتخاب کند تا در داشتن یک سفر کاملا اقتصادی موفق باشد.

    وعده‌های غذایی که هتل کورتیارد به عنوان سرویس ارائه می‌دهد شامل صبحانه، ناهار، میان وعده‌ها و شام می‌باشد. لیست غذاهایی که در منوی رستوران قرار دارد بسیار متنوع جالب است. حتی کسانی که دارای رژیم غذایی خاصی می‌باشند می‌توانند غذای رژیمی مناسب خود را سفارش دهند. همچنین اگر مایل هستید، بجزء غذاهای بین المللی، می‌توانید غذاهای مخصوص محلی روستاهای اطراف تفلیس را سفارش دهید.

    بارها و کافه‌های بسیاری در اطراف و نزدیکی هتل کورتیارد وجود دارد که این مورد به لطف قرارگیری این هتل در مرکز شهر می‌باشد، اما باید توجه داشته باشید که سطح قیمت و کیفیت خدمات هربار متفاوت است.

    کادر پرسنل هتل کورتیارد بصورت 24 ساعته پاسخگوی درخواست‌ها و تماس‌های شما می‌باشد. از خدمات عمومی هتل کورتیارد می‌توان به وای‌فای رایگان، باشگاه، استخر، سونا و جکوزی اشاره نمود. همچنین کاملا مطلع باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل کاملا ممنوع می‌باشد.

    هتل روستاولی پالاس

    هتل روستاولی پالاس یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های تفلیس می‌باشد که ویژگی‌های ممتازی نسبت به هتل کورتیارد دارد که به آن می‌پردازیم. این هتل در عین لوکس بودن و کیفیت بالای خدمات خود در کشور، مخصوص کسانی است که می‌خواهند سفری اقتصادی داشته باشند و اقامت در این هتل کم هزینه می‌باشد. این هتل نیز مانند هتل‌های دیگر، به مرکز شهر و همچنین جاذبه‌های توریستی شهر نزدیک است و شما به آسانی با کمی پیاده‌روی و یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر برسید.

    این هتل بخاطر وعده صبحانه خود بسیار معروف و زبانزد است و یکی از بهترین صبحانه‌ها را در سطح شهر تفلیس ارائه می‌دهد. صبحانه‌های روستاولی معمولا ترکیبی از غذاهای گوشتی و لبنی می‌باشد که بصورت بوفه‌ای ارائه می‌گردد. همچنین رستوران واقع در این هتل، انواع غذاهای گرجی و اروپایی را ارائه می‌دهد.

    این هتل همچنین مخصوص قرارهای کاری و جلسات شما می‌باشد و برای این هدف محیط بسیار مناسب و دلنشینی دارد. این هتل دارای اتاق کنفرانس و مرکز تجارت همراه با پرژکتور و تمامی امکانات مورد نیاز فضایی حرفه‌ای را برای دیدارهایتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

    مهم‌ترین موردی که باید زوج‌های تازه به آن توجه کنند، سوئیت‌های مخصوص زوج‌های ماه عسلی می‌باشد. اگر تازه ازدواج کرده‌اید و برای ماه عسل خود به تفلیس آمده‌اید، این هتل مخصوص شماست و سوئیت‌های مخصوصی با قیمت متفاوت در اختیار شما می‌گذارد تا بتواند تجربه‌ای دلپذیر را به شما ارائه دهد.

    توجه داشته باشید که ورود حیوانات به این هتل کاملا ممنوع می‌باشد. از خدمات عمومی هتل می‌توان به اینترنت رایگان، خشکشویی و ترنسفر فرودگاهی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید