هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
در طی دو سال گذشته، صنعت حمل و نقل هوایی با استفاده بلیط هواپیما از موارد متعدد، تعهد زیادی به تحقق پتانسیل کامل هوش مصنوعی (AI) نشان داده است. از یک طرف، خطوط هوایی و فرودگاهها را دیدهایم که از چتباتها برای برقراری ارتباط با مسافران استفاده میکنند و از سوی دیگر برای بهبود عملیات.
از نظر برنامههای ربات چت، سال گذشته ایرآسیا AirAsia Virtual Allstar (AVA) خود را توسعه و راهاندازی کرد ، یک پلتفرم چت مبتنی بر هوش مصنوعی که به طور مداوم یاد میگیرد، که برنده جایزه نقرهای در FTE APEX Asia EXPO Awards 2019 برای ابتکار بهترین تجربه مسافر در جهان شد. دسته خطوط هوایی
یکی از نکات برجسته در طول سخنرانی اد باستیان در CES ، یک پلتفرم اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی بود که قرار بود امسال پیادهسازی شود، که به متخصصان دلتا کمک میکند حتی تصمیمهای عملیاتی هوشمندتری بگیرند. این شرکت هواپیمایی بلیط هواپیما مشهد کیش ادعا می کند که از یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی در مقیاسی استفاده می کند که قبلاً توسط یک شرکت هواپیمایی انجام نشده بود. پلتفرم اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی، میلیونها نقطه داده عملیاتی را – از موقعیت هواپیما گرفته تا محدودیتهای خدمه پرواز تا شرایط فرودگاه – تجزیه و تحلیل میکند تا نتایج